- Medlem
- 6. nov. 2011
Hei!
Jeg er en jente (i motsetning til 90% her) på 17 år som går andre året på VGS. Jeg har lenge fundert over hva jeg skal ønske meg til 18-års dagen min og har endelig kommet frem til svaret: en "skikkelig" klokke! Det er fortsatt et halvt år til den magiske dagen, men jeg tenker at det det bare er bra å være tidlig ute. Klokken skal jeg ønske meg av foreldrene mine, så det blir nok ingen klokke i månedslønn-sjiktet, dessverre. I den sammenheng så tenkte jeg at dette var det rette stedet å være medlem av for å få tips og råd om noe annet enn de forferdelige konstruksjonene fra Michael Kors og Marc Jacobs. Jeg har ingen ordentlige klokker fra før av, og pga. min unge alder og planer om en Mastergrad (noe som dessverre også fører til dårlig økonomi), kommer nok dette til å bli mitt eneste litt dyrere ur på endel år.
Jeg håper på å få hjelp og inspirasjon og at jeg til slutt blir noen kroner fattigere!
Mvh. Linda
Hei og velkommen skal du være!
Guri malla dette var hyggelig, jeg er da den andre jenta her inne.
Du har kommet til rett sted, for her inne vil du finne masse informasjon og kunnskapsrike folk. Arwen har dekket det meste så jeg skal ikke gjenta det, men tror helt sikkert at du vil trives her inne i vårt lille univers.
Morgengruffen min ble totalt borte.