Hei.
Etter et års tid med "hangaround" er det kanskje på tide å lette på sløret?
27 år og fra Horten, bosatt Tønsberg etter 5 år i Stavanger. Alltid likt stil, så klokker har vært naturlig å like. Ellers er det mest bil det går i (italiensk). Samt livsstil. God mat og drikke er en selvfølge. Stort sett jeg som står for kokkelering hjemme, og er heldig med en mor som er kokk så jeg kan plukke opp litt tips.
Klokkefacinasjonen startet vel for alvor når jeg var 16 år og fikk en Certina DS Titanium av min mor i gave. Denne var daglig på armen helt til jeg kjøpte min første mekaniske for ca 5 år siden. Tissot PRS 516. Denne passet meg fint med blå skive, svart bezel og mye "racingdetaljer". Baklokket er jo toppen av kaka på denne!
Nå er det dags å gå videre. Holdt lenge på å kjøpe meg en Tag Heuer Aquaracer, for så nesten å handle en Breitling Superocean Steelfish. Holdt meg litt der og tittet mye på litt nyere Superocean også. For så å dette tilbake på Tag igjen.
Nå har jeg i midlertid satt ned foten. Siden min far har en Rolex GMT "fat lady" kan ikke jeg være noe dårligere. Det blir en GMT IIc 116710.
Ser ferm til å finne uret, og har hatt stor glede å lese gjennom noen tråder her.
Angående bortforklaringer til min bedre halvdel, har vi heldigvis et så bra forhold at vi kan være ærlige med hverandre. Hun sier det meste er greit så lenge jeg har råd til å kose meg sammen med henne også. Så slår jeg stadig i bordet med at jeg hverken røyker, spiller på hest eller drikker usedvanlig mye alkohol. Selv om Italienske biler sluker sitt og detailing er heller ikke billig. Men når jeg tok frem Surfex HD for å vaske dusjen, da ble hun imponert over hvor rent det ble
Såååå..du er medlem på DCN også du?