Medlemspresentasjon – ny på Tidssonen.no?

Takk, takk:). Mogens; tenker Zenith'en skal av før håndleddet mitt forsvinner inn i diverse hulrom...;).

Bilder, ja, det går jo ikke an å laste opp hit, jeg må ha en eller annen bildeserver, noe jeg ikke har så vidt jeg vet:(... Løsning?
 
Takk, takk:). Mogens; tenker Zenith'en skal av før håndleddet mitt forsvinner inn i diverse hulrom...;).

Bilder, ja, det går jo ikke an å laste opp hit, jeg må ha en eller annen bildeserver, noe jeg ikke har så vidt jeg vet:(... Løsning?

Løsningen heter Photobucket. :)

Velkommen til Tidssonen. Tøft nick, forresten - Shogun-inspirert?
 
Takk, takk:). Mogens; tenker Zenith'en skal av før håndleddet mitt forsvinner inn i diverse hulrom...;).

Bilder, ja, det går jo ikke an å laste opp hit, jeg må ha en eller annen bildeserver, noe jeg ikke har så vidt jeg vet:(... Løsning?

Det ligger noen tråder her ang bilder. Photobucket er bra, evt hvis du bruker tapatalk for iPhone går det automatisk.
 
Hei!

Joakim, 16 år. Jeg bor i Vejle(DK) og i Valdres.
Fikk en breitling til min konfirmasjon, siden dette har jeg vært interessert i klokker.
Jeg har foreløpig kun en Tag Heuer Searacer og Breitling Chronomat, innen den kommende måneden blir det garantert en Rolex GMT Master II 116713 fra klarlund i Vejle.

Satser på å studere Finans så fort jeg er ferdig på VGS.
 
Du tar opp lån for å finansiere drømmeklokken? Trenger jo ikke noen opplæring, du ;)
 
Minner litt om da jeg tok førerkortet for motorsykkel og tok opp lån å kjøpte en sprell ny KTM. Alt dette rett etter at jeg ble 18 år, og lenge før jeg tok bil lappen:)
 
Nytt medlem..

Heisann folkens!

Tenkte jeg skulle følge god "forumskikk" og presentere meg. Jeg er en fyr i midten av tjueåra som jobber med IT. Bor godt plantet midt på Østlandet.

Har ingen klokkesamling som jeg kan skryte av, siden denne interessen er i sin spede barndom. Har som de fleste andre hatt mange "billig" klokker opp gjennom årene, men ønsker nå og bygge meg en samling av gode klokker. (Ikke nødvendigvis de dyreste, men gjennom undersøkelse og informasjon finne gode klokker som leverer varene.) Målet er etterhvert en Rolex "Kermit", samt flere hverdags "beatere".

MVH
Lebowski

(Ja, er filmnerd dersom noen lurte grunnet brukernavn/avatar.....)
 
Velkommen til Lebowski - the Dude.:D
Her vil det ikke mangle på gode forslag til kvalitetsklokker når det rykker i kjøpefoten.;)
 
Heisann folkens!

Tenkte jeg skulle følge god "forumskikk" og presentere meg. Jeg er en fyr i midten av tjueåra som jobber med IT. Bor godt plantet midt på Østlandet.

Har ingen klokkesamling som jeg kan skryte av, siden denne interessen er i sin spede barndom. Har som de fleste andre hatt mange "billig" klokker opp gjennom årene, men ønsker nå og bygge meg en samling av gode klokker. (Ikke nødvendigvis de dyreste, men gjennom undersøkelse og informasjon finne gode klokker som leverer varene.) Målet er etterhvert en Rolex "Kermit", samt flere hverdags "beatere".

MVH
Lebowski

(Ja, er filmnerd dersom noen lurte grunnet brukernavn/avatar.....)

"That rug really tied the room together. "