Nå synes jeg du fornærmet SKX @LoevhagenDacia Duster muligens, siden man kun skal fra A til B. Bilenes svar på SKX?
Prøvekjørte en slik og hadde den på lån for 3 år siden da jeg skulle bytte bil sist. Det som fristet var V6-bensin (i kombinasjon m/ eldrift). Fin lyd når man ga gass, det var omtrent det hele. Undermotorisert og tung, nøytral følelse. Kjedelig og dyr Og forferdelig CVT-kasse, det var konklusjonen...Har du vurdert Lexus? RX450h tror jeg kan være midt i blinken.
191cm her. Funke fint med Outback min ven. Meget god allround bil. Einig i kjedleg stempelet. Er jo derfor eg leite 'febrilsk' etter ein morobil til max 100k. Men... ikkje lett å finne...Subaru lager driftssikre biler , men gurimalla kor kjedelige dei er . Eg skal heller ikkje påstå at dei er spesielt gode å kjøre om man strekker seg over 185 i høgde , men det er vel subjektivt.
Likt som her. TTT. Og finner ingenting som frister!Herre-Jesus-Kristus!! å kjedelig det er å handle bil. Nå har jeg utsatt og utsatt dette i nesten 14 dager, men nå må jeg ta meg i nakken å få ordnet ny bil i løpet av uka.
Å reise rundt å prøve biler og "famle i mørket" er iallefall ikkje særlig kult.Kjedelig?!?! Det er da altfor spennende?!??
Å reise rundt å prøve biler og "famle i mørket" er iallefall ikkje særlig kult.
Finner lite/ingenting som eg har lyst på. Ingenting som tilfredsstiller krav.
Krav:
Høy bakkeklaring
Skikkelig 4 hjulstrekk
God plass til familie på 4 med bagasje
Helst anna drivlinje enn diesel
"AD" i Førde by.
Har nå Outback, digge den... MEN er begynt å irritere eg at nærmeste "AD" er 2 timer unna= selv små garantirep må innom dit. Service og sånt kan eg ta på autorisert Subaru service her, men ikkje garantier...
Finner lite/ingenting som eg har lyst på. Ingenting som tilfredsstiller krav.
Krav:
Høy bakkeklaring
Skikkelig 4 hjulstrekk
God plass til familie på 4 med bagasje
Helst anna drivlinje enn diesel
"AD" i Førde by