Min første klokke ;D

Medlem
21. okt. 2013
Innlegg
123
Sted
sarpsborg


lume shot :D




lume shot :D



enda en lume shot ;D



i boksen sin :)



wrist shot :D



siste wrist shot :D



alt i alt veldig fornøyd med klokka går cirka alt ifra 10-20sek for treigt. men var innom eirik ødegaard her i sarpsborg å makan å skuffet jeg ble... klokken var noe ubrukelig kina dritt ifølge han som ikke kunne dykkes med eller noe.. å den kom til å få dugg bare du tittet stygt på den også.

men jeg er i allefall veldig fornøyd å det er det viktigste hehe ;D sikler allerede på nye klokker så hehe ;D
 
Gratulerer med første klokke :) Og en klassiker. Det er jo noe sannhet i at det er "billig". Men det er jo litt av sjarmen med de klokkene da at de nettopp er "billig" morro. Til info ligger vel nytt urverk til disse på noe sånt som 500 kroner eller noe og skal visst være forholdsvist lett og bytte. Jeg syns de er veldig morsomme og skal ha en selv etterhvert. Gratulerer igjen. :)
 
takk bare måten han eirik sa det på at dette var ikke verdt fem øre nesten.. disse er vel lagd i japan ikke kina?

er vel også godkjente til å dykke med?
 
Noen mennesker bare er sånn desverre. Her inne er de ihvertfall godt likt virker det som. Såvidt meg bekjent så produseres disse i japan. Tror de fleste som har en sånn her inne har badet med dem og regner med det går bra siden det skal være en "dykker". Hvis den er kjøpt ny nå burde den være tett, hvis den er noen år gammel kan det være idee og trykkteste den før du leker med vann. :)
 
Gratulerer med tøff dykker. Ja, dykker. Skal du dypere enn hundre meter får du vurdere noe annet. Og han urmakeren du var innom skulle vi kanskje gitt et bad med betongtøfler på føttene, så kunne han fått testet Nixon- og Inexklokkene sine. Makan til dustehue.
 
Jeg har en "Black Monster" og en "Orange Monster" Disse er produsert i Japan og er ISO-sertifisert (ISO 6425) for dykking!:D
 
tusen tak hahha ja kanskje det :p nei sover med klokka å har ikke testet den i vann helt enda hehe noe tips te å holde pakningene gode? så noen steder de annbefalte oliven olje :?
 
hehe nesten det frista krangla med han litt men gadd ikke teslutt kosta 100kr for å justere lenka helt greit men trenger ikke rakke ned på klokka å påstå det er kina dritt etc hehee


å den virker solid allerede vært gjennom mye hehee :D
 
Ikke tenk på pakninger, bare ha kronen skrudd til og kos deg i regn, vann og aktivitet!:D

Jeg har ikke hatt noe problemer med mine 5-6 Seikoer, jeg har hatt gjennom tidene!:)
 
Gratulerer med ny klokke! Her er det bare å dykke i vei. Disse klokkene er vel som det meste annet fra produksjonslandet; Kanskje ikke det mest spennende og eksotiske, men god kvalitet som går og går, år etter år:) Regner ikke med at du overlever samme dypet som klokka. Personlig trykktester jeg mine vanntette klokker hver vår før badesesongen. Da har du hvertfall gjort ditt for å sjekke at pakninger er i grei tilstand. Skikkelige urmakere pleier faktisk heller ikke å ta betalt for dette, men gjør det som god service. Det er jo tross alt slik de skaffer kunder, kunder som er fornøyde og kommer tilbake den dagen de skal ha service eller ny klokke:)

Kos deg med klokka, og lykke til i jakten på neste.
 
tusen takk :D noen tips til å holde pakningene best mulig? ser faktisk at noen annbefaler å legge hele klokka i oliven olje? :p å såkjlart skylle den etter bading i klor eller saltvann. men vil klokka tåle si bading på rhodos så i solsteik å kaldt vann etter hverandre vil ikke bli dugg inne i klokken?
 
Gratulerer med råflott dykker, og så man jo bare kondolere med at hjembyen din har en "urmaker" som enten ikke har peiling, alternativt bare er en kjip dust som blir sur når ikke "alt" blir solgt via han. Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke satt mine føtter i den butikken igjen.