Min første klokke ;D

tusen takk :D noen tips til å holde pakningene best mulig? ser faktisk at noen annbefaler å legge hele klokka i oliven olje? :p å såkjlart skylle den etter bading i klor eller saltvann. men vil klokka tåle si bading på rhodos så i solsteik å kaldt vann etter hverandre vil ikke bli dugg inne i klokken?

Jeg hadde noen av mine klokker med meg til Kypros, mye bading og ikke en dag under 42 grader!:cool:

Jeg hadde ikke noe problemer med dugg!:D

Kos deg på Rhodos!:)
 
Gratulerer med tøff klokke!

Urmakeren din høres ut som en skikkelig dust!

Todda
 
Takk ja han virka rar.sa også at dette ikke var et fag forum så burde ikke ta noe folk sa her som gode tips eller haha for en gjøk virkere som
 
Hehe.. Han får ingen kunder herfra hvertfall:) 100kr sparer du deg neste gang og gjør det selv, ikke vanskelig. Hadde han hatt litt gentlemanstakter hadde han gjort det gratis og vist deg hvordan. han hadde skryt av klokken din og heller vist deg noen av sine egne som du kunne spare til og seinere kjøpt. Da får man ry og kunder.
 
Grattis, og velkommen til Monster-klubben! :) Urmakeren er absolutt en løk, som trenger et kurs i kundeservice... Mitt Monster (riktignok av den eldre generasjonen) tåler alt fra toppturer til snorkling... :)
 
Gratulerer så mye med en råkul dykkerklokke! :)

Urmakeren du snakket med har dessverre ikke snøring. Dykkerklokkene fra Seiko med "divers" på skiven er ISO 6425 sertifisert, og skal dermed kunne brukes til dykking i hele registeret av vanntetthet som Seiko oppgir uten problemer, som er 200 meter. Urverket er laget in-house av Seiko (med andre ord langt ifra noe "kinadritt"), og er en enkel men pålitelig arbeidshest som tåler en støyt og får jobben gjort. Nøyaktigheten er ikke fantastisk, men så må det jo være noen kompromisser i dette prissjiktet også. :)

Nei, nyt klokken din du! :)