Min første "ordentlige" klokke.

Medlem
31. mars 2013
Innlegg
24
Heisann.

Etter å ha mast meg rundt på forumet her en god stund etter tips og hjelp har jeg endelig funnet klokken. Men ikke missforstå, det er absolutt ikke KLOKKEN, som skal sitte der for alltid, og skal gå videre til mine barn. Dette er den første i en lang rekke med ur. Jeg begynte forsiktig, da jeg ville lære litt om klokker generelt, og kanskje lese meg opp litt mer før jeg kliner till med Rolex, Patek osv.

Det stod til slutt mellom en litt eldre Omega Speedmaster og en Tag Heuer Aquaracer Calibre 16, og det ble sistnevnte. Har fått inntrykk av at Tag kanskje ikke er blandt de foretrukkene merkene blandt de "billigere" klokkene, her på forumet, men det endrer absolutt ikke det faktum at jeg er storfornøyd med kjøpet!

Denne plukket jeg opp på postkontoret idag.








Og så var det den beste biten;


Var redd den skulle bli litt for stor, men jeg syntes den satt helt perfekt.



Vil samtidig berømme dette forumet og dets medlemmer for å være mye mer seriøse enn alle andre forum jeg har deltatt på. Det finnes dessverre få forum hvor man kan skrive noe som helst uten at et forumtroll skal begynne å slenge med leppa.
 
Gratulerer så mye! Selvstendige valg er bedre enn å følge flokken, hvertfall for deg selv:)

Fin klokke, vi gleder oss til fortsettelsen :)
 
Gratulerer så mye med en kjempeflott første klokke! Tag Heuer har god kvalitet og lager fine klokker som absolutt gir mye for pengene i dette prissjiktet. Et flott første skritt på din horologiske reise, det blir spennende å følge fortsettelsen! :)
 
Redigert:
Dette var da flott. Jeg har selv aldri sett på dette som et billig ur heller som du skriver, men et anerkjent merke midt blant andre anerkjente merker. Gratulerer :)