Min garasje er fylt med...

Disse er det ikke mange av, kudos til en som virkelig bruker en. Husker tilbake da Importøren fikk inn disse, jeg hadde kjørekurs på isen på Golsfjellet for ledelsen. I tillegg til Impreza og Legacy hadde de med en av disse mikrokjøretøyene - de greide faktisk å velte 2 ganger på isen med denne!!!!
Tom

hehe, den er ikke så veltepetter som jeg hadde trodd når jeg kjøpte den, men den er jo tross alt både høy og tynn, og man kan ikke unnslippe naturlovene for alltid :p

tyngdepunktet er uansett mer en lavt nok til kjøring på norske veier.
har null problem å følge hysteriske, utolmodige familiefedre i Audier gjennom svingete fjellveier.
må bare passe på å holde seg over 4K omdreininger til en hver tid og presse alle 55 hester ut av de tre sylindrene :D
 
Ja, det er stilig det og, mud dekk du tenker på da? Høyde kan justeres med luft.
Tenker mere enn luftfjæring som i min verden er noe faenskap - på linje med all elektronikk som styrer dagens offroadkjøretøy. Jeg foretrekker basic ombygging som gir bilen bedre egenskaper i terreng hvilket Range Rover / Defender er skapt til å lykkes. På vanlig asfalt klarer jeg meg 100% med Audi A5 Quattro.
Tom
 
  • Liker
Reaksjoner: LarsOlav
Jeg kommer nok ikke til og kjøre noe offroad med denne, men jeg kunne godt tenkt meg en Defender til slikt :) Audi A5 er fine biler, jeg har selv hatt en 08 modell 2.7 TDi.
 
Skulle bare legge fusso på felgene...

Men klarte ikke å holde meg unna

RS8FZWV.jpg
 
Subaruen har klart seg utmerket gjennom vinteren.
Har kjørt tur retur oslo-bergen tre ganger i vinter uten problemer, selv med vaskebrettholke, snøkaos og dårlige forhold.
bare å smekke på firehjulsdriften når man blir lei av å sladde gjennom svingene, så karrer den seg frem over alt :D

Men nå er det bare noen uker til renaulten kommer ut av låven, så da skal den få seg en liten spa-runde og en velfortjent pause...
så lenge renaulten ikke har utviklet noen problemer i løpet av lagringen selvfølgelig ;)
IMG_1187_zpsevdekz0r.jpg
Den der er jo bare døds vittig, husker min far kallte disse for "reiseradio"
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Bjarnetv
renaulten er ute av låven og har fått seg en runde med polish og voks
IMG_1235_zps7krrnsnp.jpg

IMG_1237_zps1wr2gflh.jpg

IMG_1238_zps53kl2ad5.jpg

men veien synes at jeg var i litt for godt humør, og bestemte seg for å gi meg en gave.
IMG_1234_zpsciapnpob.jpg


dette gjorde selvfølgelig formloffen veldig glad, siden jeg nå har mer tid til den.
DSCN5018_zpsy16rasip.jpg
:)