Finnes den i strømvariant med stille motor?
Mine felger hilserNye felger har ankommet. Nå må bare den våren komme snart.
Vis vedlegg 234663
Er nok dessverre ikke en Ruf-bil-bare en 930.RUF ja. Få se mere da @perlh ?
Nydelig bil. 89-modell?Da er litt av arveoppgjøret klart, gleder meg til våren!Vis vedlegg 236618Vis vedlegg 236616
Jepp, 89 modell. Har vært kosebilen til min far siste 16 år, ligger campingbord og klappstoler klart i bagasjerommetNydelig bil. 89-modell?
Var det "eldre" baklys på cab'en?Jepp, 89 modell. Har vært kosebilen til min far siste 16 år, ligger campingbord og klappstoler klart i bagasjerommet
Jeg tror faceliften av E30 cabriolet kom først i 1990, et eller to år etter de andre modellene. Takk, jeg kunne ikke vært mer fornøyd med fargen egentlig.Var det "eldre" baklys på cab'en?
Min far hadde en 87 i samme farve; Royal Blau. Nydelig farve. Den var lilla når den var nypolert, og ble blå når det var behov for ny voks.
Denne hadde samme baklys som din. Men i 88 (89?) kom de mindre "liggende" ryggelysene, ellers i samme innmat.
Fantastisk fin bil.
8- )
Edit; Grattis- forresten!!
Så lenge disse vedlikeholdes jevnlig, så er en «mecano-bil» som dette høyst driftsikker. Aldri hatt noen problemer. («Bank i bordet»). Smører opp og bytter motorolje en gang i året og skifter alle vesker/oljer/filter hvert annet år og det er alt.Jøss, bare 40k? Du bor ganske nært verkstedet da skjønner jeg