Dette er et politisk mål på linje med andre mål politikere har satt seg. Akkurat så bestemt er det...Det er vel bestemt at det ikke skal selges nye fossilbiler i Norge fra 2025...
Dette er et politisk mål på linje med andre mål politikere har satt seg. Akkurat så bestemt er det...Det er vel bestemt at det ikke skal selges nye fossilbiler i Norge fra 2025...
Aner ikke, har ikke målt. Men jeg skal ikke kjøre offroad med den uansett så det spiller liten rolleVar veldig nær kjøp av denne. Meget kul imo. Men var noe med bakkeklaring som var negativt?(sa en kompis). Kva er målt klaring?
Kanskje det er dette som har festet seg hos meg. Da skal jeg ikke påstå noe annet. Men uansett så føler jeg at det blir å gå baklengs inn i fremtiden å gå for noe annet enn el ved nybilkjøp nå. Dessuten så var det kurrant å kjøpe nå før mva tilkommer ved nyttår #invistorDette er et politisk mål på linje med andre mål politikere har satt seg. Akkurat så bestemt er det...
Ingen offroad her heller. Men humpete siste stykke til hytta. Får google littAner ikke, har ikke målt. Men jeg skal ikke kjøre offroad med den uansett så det spiller liten rolle
Kan godt ta en runde med tommestokken i morgen Takk skal du haIngen offroad her heller. Men humpete siste stykke til hytta. Får google litt
Gratulerer med kul bil!
Gratulerer med sjelden sak. SZ?Det blir ikke innkjøp av så mye klokker fremover foråsiresånn…
Vis vedlegg 304068
Takk! Det er korrekt, 1991 Alfa Romeo SZ produsert i 1036 eksemplarer.Gratulerer med sjelden sak. SZ?
Everything happens for a reason! Nå har du sjansen til å unne deg noe med grom motorJeg kan meddele at elbileventyret tok en brå slutt etter en uke da jeg leverte den til lakkbehandling og det ble avdekket lakkskader på den matte lakken for nesten 100k.
Jeg hevet naturligvis kjøpet umiddelbart.
Rettet det for degJeg var smart nok til å kjøpe relativt ny bil uten helelektrisk drivlinje. Hybrid funker heldigvis perfekt til vår bruk.
Yes! Det ble en GLE 350de i stedet med full pakkeEverything happens for a reason! Nå har du sjansen til å unne deg noe med grom motor
Den ser jo veldig bra ut! Nesten samme farge som min (du skjønner sikkert hvilken som er konebilen...)
Ikke så vanskelig å tenke seg til det nei X5 er en flott bil! Hadde jeg vært BMW-mann vet jeg hva jeg hadde valgt. Lekker bil!Den ser jo veldig bra ut! Nesten samme farge som min (du skjønner sikkert hvilken som er konebilen...)
Vis vedlegg 304107