Koster ombyggingen 500kDen er en svipptur innom Artctic og legger igjen ca 400K
Edit:500K er dett
Koster ombyggingen 500kDen er en svipptur innom Artctic og legger igjen ca 400K
Edit:500K er dett
Ombyggingen koster kr 500,000.Koster ombyggingen 500k
Hilux og Landcruiser er frekke biler fra Toyota - punktum. Selv om nesten ingen trenger en Arctic truck, er de vanvittig rå! Tviler ikke på at disse bilene er bra bygd, og det er få merker som kan matche Toyota i Arctic truck-versjon.Ombyggingen koster kr 500,000.
Totalt med bil og ombygging=1,1mill. Da med grønne skilt!
Bilen er så jævlig bra bygd! Og det er aldri noe feil med en hilux.
Dette kan Toyota.
Er det egentlig så ille da, tatt i betraktning at det er en sånn type bil. Du må fort ut med 1,4 for en GLS 400d på grønne plater. Eller enda mer for en G-wagon. Også holder vel disse ombygde bilene seg relativt godt i pris også.Hilux og Landcruiser er frekke biler fra Toyota - punktum. Selv om nesten ingen trenger en Arctic truck, er de vanvittig rå! Tviler ikke på at disse bilene er bra bygd, og det er få merker som kan matche Toyota i Arctic truck-versjon.
1,1 mill. på grønne skilt er dog voksent Får mye moro for 1 mill+
Du har selvsagt et poeng, men ligger virkelig GLS på grønne skilt så høyt i pris? Slike biler blir jo rene investeringsobjektene framoverEr det egentlig så ille da, tatt i betraktning at det er en sånn type bil. Du må fort ut med 1,4 for en GLS 400d på grønne plater. Eller enda mer for en G-wagon. Også holder vel disse ombygde bilene seg relativt godt i pris også.
Hvis den er riktig utstyrt så tror jeg fort vi nærmer oss sånne priser ja. Og ingen kjøper jo en sånn bil uten å laste den full av utstyr. Jeg kjøpte jo akkurat lillebror GLE og den kom på over 1,3. På hvite skilter riktignok - men dog.Du har selvsagt et poeng, men ligger virkelig GLS på grønne skilt så høyt i pris? Slike biler blir jo rene investeringsobjektene framover
Hilux og Landcruiser er frekke biler fra Toyota - punktum. Selv om nesten ingen trenger en Arctic truck, er de vanvittig rå! Tviler ikke på at disse bilene er bra bygd, og det er få merker som kan matche Toyota i Arctic truck-versjon.
1,1 mill. på grønne skilt er dog voksent Får mye moro for 1 mill+
Enig, det burde stått noe annet enn traktormotor i disse bilene.Flotte og solide biler, men både Landcruiser og Hilux fortjener en skikkelig sekssylindret dieselmotor. Den firesylindrede utgaven som sitter i nyere Landcruiser og Hilux er primitiv, støyer og kler ikke en ellers flott bil.
Savner fortsatt FJ75 en jeg disponerer da jeg bodde i Vest-Afrika.
Da tror jeg ikke dere har prøvd den nye motoren på rett over 200Hk. Enorm forskjell fra gamle.Enig, det burde stått noe annet enn traktormotor i disse bilene.
Har selvsagt ikke prøvd de nye motorene du refererer til, og de er sikkert mer stillegående enn de gamle Men, Hilux og LC hadde virkelig kledd 6 sylindre!Da tror jeg ikke dere har prøvd den nye motoren på rett over 200Hk. Enorm forskjell fra gamle.
Den er pigg og rask i alle faser av dreiemoment skalaen.
Da tror jeg ikke dere har prøvd den nye motoren på rett over 200Hk. Enorm forskjell fra gamle.
Den er pigg og rask i alle faser av dreiemoment skalaen.
[/QUOTE
Joda, den står i firmabilen og er som du sier relativt rask. Men lydbilde og gangkultur er fortsatt ikke helt på plass.
Endelig en faktisk kul bil! Og ikke bare snobbegreier for folk som skal vise de har penger, uten å ha noen faktisk interesse eller entusiasme for kjøretøy!Vis vedlegg 309506
Ankommer om en ukes tid