- Medlem
- 26. april 2011
Du er spotta krysset Stasjonsveien/Tråkka for 45 min siden. En bil som sprer glede med sitt glade uttrykkVis vedlegg 312928
Nykommeren!
Du er spotta krysset Stasjonsveien/Tråkka for 45 min siden. En bil som sprer glede med sitt glade uttrykkVis vedlegg 312928
Nykommeren!
Du er spotta krysset Stasjonsveien/Tråkka for 45 min siden. En bil som sprer glede med sitt glade uttrykk
Gratulerer! Jeg tror jeg hadde spandert folie på halve bilen. Den er unektelig mye kulere med to farger.Vis vedlegg 312928
Nykommeren!
Hvilken rekkevidde er det på denne folkevogna? Og hvilken hengervekt drar den?Vurderer det, greia er bare at jeg nok uansett bestiller den nye versjonen som kommer neste år om det kommer med sju seter og firehjulstrekk. Da blir det egenspekket, med to farger.
Kommer forresten en iX til salgs veldig snart - løp og kjøp!
Og dette er det ypperste av rekkevidde/lastekapasitet innen varebil-segmentet? Jobber nemlig for en særs fremoverlent bedrift, som mener at bilparken skal være helelektrisk innen utgangen av 2025.400 og litt WLTP, 1000 kilo henger.
Og dette er det ypperste av rekkevidde/lastekapasitet innen varebil-segmentet? Jobber nemlig for en særs fremoverlent bedrift, som mener at bilparken skal være helelektrisk innen utgangen av 2025.
Hentet denne i dag. 2023 ioniq 5
Vis vedlegg 313332
@speedieThomas Takk i like så! Har kommet til samme konklusjon. Ekstremt god plass i bakseter samt stor åpning i dør gjør dette lett for småbarnsforeldre. God komfort med svært komfortabel fjæring. En innertier!Enjoy. Har hatt Ioniq 5 i drøyt to mnd nå. Favoritten av de bilene vi har hatt i familien så langt.
Volvo B18? Kjenner ikke igjen chassis..?Vis vedlegg 318071
Her blir det forhåpentligvis bil igjen (etter 5 rusthull sveist , og de var i taket!!)
B 18 er korrekt, chassis er Amazon (blå-blå hgv)Volvo B18? Kjenner ikke igjen chassis..?