Min garasje er fylt med...

Takk!
Vurderer, men det er mye på programmet..
Skulle helst også tatt en runde på bilen og sjekket litt, evt. hjulvinkler, og oljeskift også..
Har notert at det er Trackday på søndag 7.10 og neste søndag 14.10...

Dersom du skal på bane er det bare å sette vinkler snarest mulig. Den understyrer ganske mye med fabrikkoppsett (ikke moro) og dekkslitasjen er stor. En svakhet med bilen er at understellet har begrensede justeringsmuligheter som standard, så du må til med noen GT3 bærearmer for å oppnå tilstrekkelig camber. Du bør legge deg omkring -2,8 foran og -2,4 bak så får du en skikkelig morsom banebil som likevel styrer fint på vei. Jeg var sen med å sette vinkler på min, noe jeg angret veldig på. Husk du kan også justere stabstag foran og bak.

Jeg håper å være på Rudskogen 14.10, dersom det ikke er for kaldt og vått (bare vått er greit).
 
DA258A96-E4AB-4468-8857-15092B4981BD.jpeg

Litt luremusing før den «unboxes» senere i uken :cool:
 
E500163E-CB7B-4DF3-9345-274B1B8CB010.jpeg

Jeg presenterer min MV Agusta F3 675 RC (Reparto Corse) :)
B9417836-840E-48F0-8498-B6D3DBFF599E.jpeg

Min sykkel er modellen fra 2017 og vil bli en av de siste som får skilter før det er over og ut for Euro3-sykler (les: grommere lyd) fra 1.januar neste år ;)
 
Vis vedlegg 115003
Jeg presenterer min MV Agusta F3 675 RC (Reparto Corse) :)
Vis vedlegg 115005
Min sykkel er modellen fra 2017 og vil bli en av de siste som får skilter før det er over og ut for Euro3-sykler (les: grommere lyd) fra 1.januar neste år ;)

Grattis!!
Er noe eget med MV Agusta.
Lånte en F4 1000 for noen år siden. F3 står høyt på listen hvis jeg skulle hatt
R-sykkel igjen
 
  • Liker
Reaksjoner: fysiofelipe
Grattis!!
Er noe eget med MV Agusta.
Lånte en F4 1000 for noen år siden. F3 står høyt på listen hvis jeg skulle hatt
R-sykkel igjen

Tusen takk!:) Jeg har drømt om en MV Agusta siden jeg så reklamen for F4 R 312 da jeg gikk på videregående og kjørte lettmotorsykkel, så dette blir moro:)
 
Redigert:
Jadda!!!! Etter mange ukers venting på at enkelte komponenter av sendingen var i backorder fra leverandør, kom endelig denne mailen. Så da er snart garasjen fylt med nye deler.. ...... ...

fRD7NRLbUmzYDzo_YSKUlnZg34iAMvE8cVhSRgqlWLEvT5o72Ev3dkDTYESA_3FQQuGk5sue-kjjAbz8Amga7z3yguneyHvZINlkemh-o41V7XRSSHrDWA=s0-d-e1-ft

Dear .........................
Your recent order from Summit Racing is on its way! We shipped your item(s) on 11/1/2018 and wanted to pass along some important information to help you monitor delivery
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla og sunshine
Ny-sykkelen er kjøpt inn. skal fikses en god del mer på i vinter, men er et godt og morsomt utgangspunkt

556_1472851372.jpg

Litt funfacts og statistikk

*1 av 8 registrerte i Norge
*Optimalisert i benk og bremsa inn til 235,5 hk på hjulet uten ram-air effekt. Dette gir ca 268hk i motor med ram-air.
*Teoretisk toppfart på ca 345kmt.
*1,4 bar ladetrykk originalt fra fabrikk gjennom en sentrifugal kompressor.
*Turtallsperre på 13200/rpm
*0-300kmt på ca 10 sekunder
*Håndbygget av en enkeltperson hos Kawasaki Heavy Industries (ikke samlebånd)
*Lakk bygget opp av sort metalic flake med et halvt lag ekte sølv under klarlakken
 
Var sørpå og henter denne i går.
Dette er en 2004 Toyota Celica i T-Sport utgave.
Denne er bare solgt i noen få eksemplarer i Norge. Vanlig Celica har 143hk, mens T-Sport har 192hk.
Legg merke til turtallsinstrumentet som slutter på 9000 rpm.
Det morro med T-Sport utg. er at på ca 5500 omd. åpnes noe ekstra på ventilene, og den får pustet ordentlig da.

Denne er kun kjørt 57000 km, og er i sammlertilstand. Kjøpt og kjørt av daglig leder i er Toyota firma der jeg kjøpte bilen.

Er snart hjemme med bilen nå etter over 1000 km på veien.
74E0C636-62BD-474C-8060-A39CECB7F77F.jpeg
776C101D-3C8F-485B-8ED6-1F2DD85B05B6.jpeg
2B8F322E-05B7-485A-9C97-DD29BCF2AD24.jpeg