Min garasje er fylt med...

Fredag kommer denne inn.
Lexus RC 300h F-Sport fra 2016.
59K på telleren.
Klistremerker fremdeles inntakt flere steder under bilen!
Eldre mann, og kun sommerkjørt bil liker vi.

IMG_1581.jpeg
IMG_1578.jpeg

Gratulerer med pen bil! Vekker gode minner fra da jeg selv eide en slik fra 2018-2021. Lite problemer, glimrende komfort og pent utseende. Bare synd verken kjøreegenskaper eller fartsressurser lever helt opp til hvordan den ser ut.
Fredag kommer denne inn.
Lexus RC 300h F-Sport fra 2016.
59K på telleren.
Klistremerker fremdeles inntakt flere steder under bilen!
Eldre mann, og kun sommerkjørt bil liker vi.

• Liker
Reaksjoner: Phenix
Vis vedlegg 396342
Har ein bekjent som skal selge denne. Meget pen. Hadde eg ikkje vore 191cm høg så hadde den blitt vurdert.

Jeg har lagt merke til denne. Svindyr, men ut fra det som ser ut som status, deler og hvordan bilen er, så virker slett ikke prisen så gal.

Er du 191? En Mini har bedre plass enn du skulle tro. Selv med din høyde så ville jeg tatt en tur og prøvd bilen. Det er bedre plass der bak rattet enn du skulle trodd. Jeg vil tippe at du kommer til å trives bedre bak rattet enn du tror.

Og den bilen der ser flott ut.

8

• Liker
Reaksjoner: Oddemann
Det er layout som kan bli gammeldags. karosseriet er gammelt, så da vil det være mulig å få bruke skilt tilsvarende det som var gjeldende den gang bilen var ny.

8
Karosseriet er vel irrelevant. Det er rammenummer/vin-nummer som definerer bilens identitet og alder.
Hvis bilen er bygget på en gammel ramme kan man søke om å få tidsriktige skilt. Er bilen bygget på en ny plattform og godkjent får den ny registrering og nye skilt.

Med mindre det er noen særskilte regler som er gjeldene.

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Karosseriet er vel irrelevant. Det er rammenummer/vin-nummer som definerer bilens identitet og alder.
Hvis bilen er bygget på en gammel ramme kan man søke om å få tidsriktige skilt. Er bilen bygget på en ny plattform og godkjent får den ny registrering og nye skilt.

Med mindre det er noen særskilte regler som er gjeldene.
Helt klart.
Jeg var ukorrekt der.

Rammenummer og VIN-nummer er det avgjørende. Det er dette som tilsier når bilen er bygget.

8

• Liker
Reaksjoner: kvasbo og GrimReaper