Min lille Rolex-samling

Takk, takk :D

Morsomt å se en samling uten "the usual suspects" Sub og GMT.

De kommer vel de også etter hvert. :p Men har akkurat bestilt en til Datejust så det blir nok en stund til jeg kjøper en Sub eller GMT. Men igjen er jeg alltid åpen for å selge eller bytte klokkene mine, så en vet aldri. ;)

Et spm: Har du to TS-kontoer og den andre er RolexNorge, hvor to av disse klokkene ligger for salg:confused::mad:
Care to comment?

Nydelig Rolex samling, her har du alle fronter dekket. Takk for at du deler! :)

Et spm: Har du to TS-kontoer og den andre er RolexNorge, hvor to av disse klokkene ligger for salg:confused::mad:
Care to comment?

Ja, det er også min konto. Ventet på at noen skulle spør om dette. :p Etter hva jeg kunne se sto det ikke noe i reglene om at en ikke kan ha to kontoer. Derfor opprettet jeg en salg/kjøp/byttekonto også. Rett og slett for å gjøre det mer ryddig og lettere for andre å se mine tidligere kjøp/salg/bytter. Slik at om det f.eks går et år mellom hvert kjøp eller salg vil ikke potensielle kjøpere som ønsker bakgrunnsinformasjon måtte bla igjennom f.eks 250 innlegg og poster av meg som ikke angår tidligere kjøp og salg. På RolexNorge-kontoen vil det kun være kjøp og salg og derfor vil en kun finne riktig og nyttig informasjon med en gang. Gav dette noe mening? :D

Egentlig helt unødvendig, det er bare å søke på navn i "good guys" tråden, så vil alle referanser du har komme opp. Det er derfor den eksisterer. :rolleyes:

Ok, viste ikke om denne tråden, men da vet jeg det. :p :cool:

Håper ikke de ble alt for kaotisk for deg. I verste fall kan du bare late som den andre kontoen ikke eksisterer. :D

Vet ikke helt hva jeg skal si til den responsen jeg. Foreslår at du tenker gjennom dette et par ganger til først.