Har du fått noe ETA eller?Gleder meg ikke noe mindre til 18.01 nå kjenner jeg
Jeg var nok ikke rask nok i avtrekkeren til å få første lot av utsendelser, men fikk denne mailen 31.08Har du fått noe ETA eller?
Kult! Gleder meg til å se flere bilder av den!Jeg var nok ikke rask nok i avtrekkeren til å få første lot av utsendelser, men fikk denne mailen 31.08
Vis vedlegg 213098
Det skal du selvfølgelig få lov til. GTGs har startet igjen det, dog i svært liten skala, så det er bare å ringe megKult! Gleder meg til å se flere bilder av den!
Og kanskje få kikket på den irl hvis Corona noen gang gir seg og gtg starter igjen
Den skjønte jeg ikke.Det er jo her mange har løsningen for "Rolex og Andre" sine ventetider...
Det ser jo ut som designet ikke representerer noe "tap" i så måte.
Den skjønte jeg ikke.
For å være helt ærlig så skjønner jeg ventelistepraksisen til Bjerke godt i og med at de ikke klarer å serve alle som henvender seg til dem. De med et godt kundeforhold som har lagt ned masse penger i butikken over lang tid og gjerne før denne klokkeboomen av stålrolex, stiller jeg meg gjerne bak i køen.Tanken min er at siden det er mange som klager på ventetider på Rolex og slik (leste noen klager for litt siden, så det lå langt fremme i hjernebarken) så svinger andre merker seg frem. Det forutsetter selvfølgelig å bevege seg utenfor "standardsonen". For meg var Rolex et lite "mål" grunnet den tids kunnskap og trender.
Når nå Ming (og mange andre) har levd så lenge at det blir stabilt merke så erstatter de plasser på ønskelisten som før tilhørte "merker som bare setter opp status for ventelister".
8
Det skal du selvfølgelig få lov til. GTGs har startet igjen det, dog i svært liten skala, så det er bare å ringe meg
Lekkert Rakk du å skrive alt dette minuttet etter lansering?
Jeg liker'n! Og nå snakker vi jo eksklusiv, skal godt gjøres å møte noen andre med samme klokka.