Jon Henrik
Grunnlegger
Lekkert Rakk du å skrive alt dette minuttet etter lansering?
Ikke for å skryte men...
Lekkert Rakk du å skrive alt dette minuttet etter lansering?
Fikk du bestilt?Jeg liker'n! Og nå snakker vi jo eksklusiv, skal godt gjøres å møte noen andre med samme klokka.
Hadde håpet du hadde fått bestilt jeg nå. 125K inkl. skatter og avgifter er litt mye kanskje uten å ha fått sett og følt på denNope, hadde ikke 10k chf liggende heller
Vel, mye man ikke får prøvd før man evt må legge ut (hvor mange har ikke bestilt elbil til flere ganger den prisen uten å ha sett den en gang?). Men jeg har testet returfunksjonen til Ming tidligere, og det fungerte relativt problemfritt det. Så regner med at den kanskje gjelder for denne modellen og? (uten å ha sjekket)Hadde håpet du hadde fått bestilt jeg nå. 125K inkl. skatter og avgifter er litt mye kanskje uten å ha fått sett og følt på den
De har god og informativ kundeservice, så det hadde helt sikkert ordnet seg. Men er uansett for sent nåVel, mye man ikke får prøvd før man evt må legge ut (hvor mange har ikke bestilt elbil til flere ganger den prisen uten å ha sett den en gang?). Men jeg har testet returfunksjonen til Ming tidligere, og det fungerte relativt problemfritt det. Så regner med at den kanskje gjelder for denne modellen og? (uten å ha sjekket)
Nei, jeg har sett de kjøre to runder, en for USA og en for Asia, også får Europa henge seg på den som passer. Selv om det er vanskelig å fatte så er ikke alltid Europa verdens navleSatt meg opp på e-postliste for en stund siden, og i natt så kom det melding om at salg av 27.01 og 27.02 åpner.... Klokken 03:00 kom mailen som sa at salget åpner klokken 04:00
Nå var ikke jeg interessert i akkurat denne modellen, men er dette praksisen Ming kjører på salg av magre 350 klokker? Da ekskluderer jo de i praksis alle normale personer i Europa, med mindre det kommer en liten fugl og gir dem en heads up. Kanskje det er noe jeg har oversett her?
Derfor jeg spurte avsluttende om jeg hadde oversett noe.og det har vært kommunisert lang tid i forveien når de siste slippene har vært, så etter min mening er de gode på kommunikasjon.
Som sagt så har de kommunisert det lang tid i forveien når det skulle slippes.Derfor jeg spurte avsluttende om jeg hadde oversett noe.
Er ikke helt sikker på om jeg setter pris på å «henge meg på den som passer» når det absolutt ikke passer på en tilfeldig dag klokken 04:00. Det hadde vel ikke skadet å gi en dag eller to countdown (slik mange andre microbrands gjør)
...Ming sa at de var utsolgt på under 1,5 minutter og beklaget prosessen.
Jeg var ikke så heldig.Vel,vel, da slapp jeg å kjøpe klokke i dag
Fikk stå i kø i 20 sekunder før det kom melding om utsolgt.....