Siden jeg er totalt foto-analfabet og lykkelig eier av mobil som (nesten) bare egner seg til sms og samtaler, så jeg meg nødt til å alliere meg med en kamerat med større interessefelt enn bare klokker.
Alle bildene her er ChristianNs verk. Stor takk til ham for en meget hyggelig ettermiddag og uvurderlig hjelp med fotografering og etterarbeid!
Noen av kveldens statister; 3 stk Omega, 1 stk Glashütte Original og 3 stk Rolex.
Disse ble behørig påtafset, enkelte sågar utstyrt med finstas, joggebukser og andre, for dem ukjente, plagg. (Sarte Rolex-puristsjeler kan elegant holde seg for øynene og tenke på noe helt annet mens de scroller forbi.)
Så til kveldens æresgjest.
Først og fremst Posen.
Den trofaste poseinspektøren.
Boksen. (Her må det være begått en feil; jeg skulle uttrykkelig ha en Casio. )
Boksen inni boksen.
Inni boksen-inni-boksen. (Casio! )
Lurer på om denne ender som safe-queen. Egentlig er den altfor fin til å brukes, ihvertfall til daglig.
...
...
Da er det godt å ha en backup.
Zenith Captain Chronograph limited edition får gjøre nytten.
Flere bilder følger imorgen!
Alle bildene her er ChristianNs verk. Stor takk til ham for en meget hyggelig ettermiddag og uvurderlig hjelp med fotografering og etterarbeid!
Noen av kveldens statister; 3 stk Omega, 1 stk Glashütte Original og 3 stk Rolex.
Disse ble behørig påtafset, enkelte sågar utstyrt med finstas, joggebukser og andre, for dem ukjente, plagg. (Sarte Rolex-puristsjeler kan elegant holde seg for øynene og tenke på noe helt annet mens de scroller forbi.)
Så til kveldens æresgjest.
Først og fremst Posen.
Den trofaste poseinspektøren.
Boksen. (Her må det være begått en feil; jeg skulle uttrykkelig ha en Casio. )
Boksen inni boksen.
Inni boksen-inni-boksen. (Casio! )
Lurer på om denne ender som safe-queen. Egentlig er den altfor fin til å brukes, ihvertfall til daglig.
...
...
Da er det godt å ha en backup.
Zenith Captain Chronograph limited edition får gjøre nytten.
Flere bilder følger imorgen!