Minutemans klokker (17.07.12)

My God for en samling du har fått deg MM!
Gratulerer nok en gang!

Men hva sier nissemor om hun får snusen i at nissen har begunstiget seg selv så kraftig i høst da? ;) Bare positivt håppast jag :D
 
Jeg har fortalt guttungen at hvis han ikke er snill, får han besøk av jugetissen i stedet for...

Det er vel ikke ham du har hatt besøk av her...:confused:

Mange og varme gratulasjoner med nok et flott ur :)
 
Gratulerer så mye MM! Den samlingen din har blitt ganske solid nå, og vokst i rekordfart den siste tiden. Explorer 1 er et perfekt tilskudd i samlingen. Ser for meg at overgangen fra 372 til Explorer 1 er ganske stor.
 
Frekt Minuteman! Der var den - endelig:)

Endelig hæ? Endelig... Jeg liker godt reisen din, og din barnlige lyst.

Ja, endelig kom den! Søstera til Espen bruker litt tid, men når det skjer så skjer det. Holdt nesten på å få den levert personlig under romjuls-gtg i Bergen, men hun måtte dessverre ut på andre "oppdrag".

Nok et liebhaber-ur inn i samlingen. Gratulerer!
Kos deg med alle flotte, nye ur og ha en fortreffelig jul, mm.

My God for en samling du har fått deg MM!
Gratulerer nok en gang!
Dette har vært et godt år og jeg har mer i boksen enn jeg noengang har drømt om. Jeg føler meg svært priviligert. Det spørs om ikke mesteparten av lufta har gått ut av ballongen nå. Det er litt spesielt å tenke på at dette kommer til å bli det siste kjøpet i overskuelig fremtid.
Men hva sier nissemor om hun får snusen i at nissen har begunstiget seg selv så kraftig i høst da? ;) Bare positivt håppast jag :D

Gratulerer MM. Min favoritt-Rolex. Var dette julegaven?

Julegave og julegave, fru Blom. Den skulle egentlig vært inne for lenge siden, men tilfeldigheter (?) og valg av forhandler gjorde det til en slags julegave.
Grattis! Flott sluttspurt!

Til MM fra nissen?

Superflott klassiker!

Grattis!

Takk for det, karer!

Jeg må nesten få drive litt tekstreklame for Saastad Ur og Optikk i Porsgrunn, eller var det Skien? Det er søstera til Espen som driver butikken - ref Alf Lie/Aker Brygge/Espen/Eski/Espen Saastad osv. Veldig sjarmant ung dame som yter førsteklasses service. Neste gang du skal handle Rolex kan det lønne seg å ta kontakt med Cathrine. Hils fra Minuteman:cool:
 
Wunderbar! Nå blir det en riktig god jul i Valdres. Hva med et håndleddsskudd?
 
Tråden er ikke på langt nær oppdatert og jeg har unboxet mer enn nok i det siste. Legger derfor kun ut et bilde av dagens nyankomne:

011-12.jpg

Ingen over og ingen til side,
så her på innspurten og overgang mot 2013 stikker du av med titeln som Årets Mann.

Grattis med nytt, du har jammen bredde i samlinga di' nå
 
Min definitive favoritt-Rolex....og snart din også;)

Du har fått en særdeles flott samling i år, MM.
Grattis!
 
Ho hoi. Her går det unna.
Gratulerer med nok en godbit.:D

Nå er jeg høyere når jeg ligger på rygg enn når jeg står oppreist.

Bare 8mm - og dessuten har jeg forklart kjerringa at det ikke er størrelsen det kommer an på.
:p

To svært selvmotsigende uttalelser.
Når "teltet" passerer høyden er det på tide å søke jobb i San Fernando Valley...;)
 
Tja, selvmotsigende. Den første uttalelsen var ikke basert på teltstanga, men på vomma.

Gratulerer med verdens mest anvendelige ur. Perfekt :)
Takk, jeg tror vi har hatt samme oppfatning om dette, men så vidt jeg husker så begynte du å røre om noe annet for ikke så lenge siden... ;)
Wunderbar! Nå blir det en riktig god jul i Valdres. Hva med et håndleddsskudd?
Fikk ut et WS på Instagram, men plundrer fælt med denne nye telefonen og overføring til pc.
Ingen over og ingen til side,
så her på innspurten og overgang mot 2013 stikker du av med titeln som Årets Mann.

Grattis med nytt, du har jammen bredde i samlinga di' nå
Jo takk, samlingen har tatt seg opp i løpet av året. ÅretsMann. Ja, det skal jeg sannelig fortelle kjerringa:D
Oi, se der, Explorer er på min liste for 2013.
Gratulerer så mye!
Håper du får den i boks. En utrolig klokke. Ingen som legger merke til den, bortsett fra den som har den på armen. Herlig.
Min definitive favoritt-Rolex....og snart din også;)

Du har fått en særdeles flott samling i år, MM.
Grattis!
Takk skal du fanker'n meg ha. Det endelige gjennombruddet kom etter vår lille seanse på Beach Club...
Hadde ikke fått med meg dette jeg... Gratulerer så mye :D

Her gjelder det å følge med i timen, ChristianN:p

Takk skal dere fanker'n meg ha, alle sammen!
 
Det etterspurte WS.

Merkelig hvor stort 39mm blir på bilder. Ikke misforstå, jeg er fornøyd med størrelsen på klokken slik den er. Akkurat passe egentlig.

002-17.jpg