Minutemans klokker (17.07.12)

Gratulerer stort! Det var vel det neste naturlige dette i en svært komplett samling, og jeg regner med 36mm utgår når du har en 47mm PAM. Begge klokkene ville sannsynligvis sett veldig rare ut etter å ha hatt den andre på armen, det er ille nok å venne seg til 8mm hopp.

Men jeg har en liten innsigelse. Det er et preg av black-metal over samlingen din. Når får vi se noe hvitt? Eller leopard? :cool:
 
Det var exploreren ja, gratulerer så mye Minuteman! Du har en helt rå samling nå, pøs gjerne på med mer bilder.

Hvordan er følelsen nå etter rett over et døgn i eie? :D
 
Synes du må oppdatere galleriet ditt nå, du har skaffet deg endel snadder siden sist jeg var innom skjønner jeg:)
 
Har jo gratulert deg på Instagram, men et så flott ut fortjener vel et lite ord her også så, gratulerer så mye!
 
Gratulerer MM, hvilken hastighet inn i samlinga om Dagen!

Gratulerer MM! Endelig kom den.

Gratulerer stort! Det var vel det neste naturlige dette i en svært komplett samling, og jeg regner med 36mm utgår når du har en 47mm PAM. Begge klokkene ville sannsynligvis sett veldig rare ut etter å ha hatt den andre på armen, det er ille nok å venne seg til 8mm hopp.

Men jeg har en liten innsigelse. Det er et preg av black-metal over samlingen din. Når får vi se noe hvitt? Eller leopard? :cool:
Takk til dere.

Tanken om at alt er svart har streifet meg. Når det gjelder hvitt så tenker jeg i baner Exp II eller rett og slett Omega Great White, den er jo nydelig. Dressur i hvitt kunne sikkert ha vært noe, men jeg er nå engang ikke så opptatt av dressur.
Gratulerer med en flott Rolex MM. :D
Takker.
Det var exploreren ja, gratulerer så mye Minuteman! Du har en helt rå samling nå, pøs gjerne på med mer bilder.

Hvordan er følelsen nå etter rett over et døgn i eie? :D
Nå har det gått en god del døgn, men følelsen er minst like god nå.

Det er faktisk et par som har kommentert at jeg har fin klokke, noe jeg slettes ikke er vant med når jeg går med Sub, AP eller PAM.
Gratulerer (igjen) :D

Synes du må oppdatere galleriet ditt nå, du har skaffet deg endel snadder siden sist jeg var innom skjønner jeg:)

Har jo gratulert deg på Instagram, men et så flott ut fortjener vel et lite ord her også så, gratulerer så mye!

Takk-takk.

Galleriet må oppdateres nå, men jeg har problemer med å få til bilder som tåler publisering. Får kanskje bare gi fanker'n i kvaliteten og legge ut det beste jeg får til.
 
Takk skal dere ha.

Dessverre har jeg ikke oppdatert førsteinnlegget så der er det et par klokker som er solgt og det mangler minst tre av de nye som har kommet inn.

Jeg får det vel til en gang etter vinterferien. Trur eg.
 
Dette var trivelig lesning! Takk for at du deler lar oss få en del av din klokkeopplevelse mef gode tekster og fine bilder.

(Kjenner jeg trenger en speedy)
 
@Bjorn
Ja, veldig.

Skal oppdatere etter neste unboxing og når jeg har fått tilbake AP'n fra service. Noe som ser ut til å sammenfalle bra i tid og heller ikke er mange dagene til.
 
Redigert av en moderator: