Mjøs-GTG?

Medlem
18. aug. 2011
Sted
Mellom skogen og jordet
Hvordan er interessen for et lite GTG i Mjøsområdet? GTGen blir selvfølgelig åpen også for evt. tilreisende, men jeg tenkte den kunne finne sted i en av mjøsbyene. Akkurat hvilken by det blir, vil nok avhenge av hvor mange vi blir og hvor de kommer fra.

Tid og sted er ikke satt ennå, i første omgang vil jeg bare lufte interessen. Skriv gjerne her i tråden om du kunne vært interessert i noe slik, så tar vi det derfra.

Kan jo være moro, så hvis det passer så slenger jeg meg kanskje med:)

Jeg stiller nok ikke. Jobber hardt med salg av hus og flytting til Oslo! På en måte kult, på en måte dumt...

Venter egentlig bare på at flere evt. skal melde sin interesse, men om det bare blir oss syv så blir det jo hyggelig det også. Dere kan gjerne purre de dere kjenner i området her før vi evt. begynner å jobbe konkret med tid og sted. :)

Redigert av en moderator:
Jeg har flyttet vestover til Bergen nå, men jeg henger meg på dersom jeg er i området når dette arrangeres :) Skal følge med tråden og gi tilbakemelding om det passer når datoen er satt.

Om det er noen som tviler på å henge seg på så ikke gjør det! Sist når vi hadde dette på Lillehammer så var det for min egen del veldig lærerikt og utrolig morro :)

Har du noen tanker om hvor du vil arrangere?
Der vi var sist, fungerte meget bra. De hadde nok helst sett at vi bestilte mer mat siden vi satt i en avskjermet del av restauranten. De nevnte da at de kunne innlosjere oss på en lukket vinkjeller neste gang.
Om dette er interessant kan jeg absolutt hjelpe til med bestilling av dette.

Det som kanskje er lurt er å finne noen forslag til helger fremover, så får man velge den helgen det passer for flest. Frykter dog at folk er opptatt med ferier nå fremover...

Jeg sender i løpet av dagen ut en PM til både dem som har meldt sin interesse, og til navnene som har dukket opp i tråden. Der spør jeg om hvor (dvs. Hamar, Lillehammer eller Gjøvik) det passer best for dem, og når det passer best. Utfra det håper jeg å ganske snart ha noe konkret folk kan si ja eller nei til. :)

Tenkte bare å høre om det er noe fremdrift på denne fronten? Kan sikkert påta meg ansvar for å arrangere hvis det er ønskelig?