Mjøs-GTG?

Hei.

Har vært mye på jobb og reise de siste månedene, men nå blir det roligere dager framover.

Totalt er det 12 stk. som har meldt sin interesse, enten i denne tråden eller på PM:

@Mariush
@Mysil
@Pippen
@runes
@-Emil-
@Skarevara
@Bluebear
@Minuteman
@iron-man
@Mariush
@HadronCollider
@elf

For 6 stk. er Hamar det foretrukne stedet, for 5 er Lillehammer foretrukket, mens for 1 er Gjøvik best. I dag er det jo selve valgdagen, så i demokratiets navn blir altså (i utgangspunktet) Hamar stedet for GTGen.

De fleste har vært åpne for både helger og hverdager, men med en liten overvekt på å ha arrangementet på en hverdag.

Jeg sjekker litt med spisessteder/hoteller og kommer tilbake med alternativer/forslag. Utgangspunktet blir ihvertfall en hverdag i/rundt Hamar. Håper de fleste fortsatt vil være med. Dette blir moro. :)

Redigert av en moderator:
Jeg er fortsatt med. Om det blir lagt ut noen forslag til dato, så skal jeg få hørt med noen kompiser på Lillehammer som ikke er aktive på TS.

Tror nok det blir vanskelig for meg om det er i ukedag... Utflytta mjøsværing, så helg går fint, men ukedag blir litt mye reising.

Har vært i kontakt med tre spisesteder på Hamar. Kun ett av dem har noe som kan minne om chambre séparée slik at vi kan være litt uforstyrret, både for kosen og sikkerhetens skyld. Dette rommet er imidlertid en del større enn vi trenger, og det er mulig vi til og med må betale leie for det. Skal høre mer med dem om det.

Hvis det er noen som har konkrete innspill på steder, send meg gjerne en PM. :D

Vi har hatt klokker for både en og to millioner liggende på bordet på travle oslorestauranter/vannhull. Det skal mye til at vi blir "overmannet" av kjeltringer, så tror ikke vi skal bekymre oss så veldig for sikkerheten.

Oslo ja. Der er det ikke så skummelt. Når dere kommer til Hamar vil dere bli skremt over kriminaliteten og det generelt skumle miljøet. ;)

Neida, det er ikke sikkert det er så farlig med avskjermet lokale. Får litt hjelp av Mysil til å finne egnet lokale. Håper vi kan komme tilbake med forslag til tid og sted om ikke så lenge.

Nå har det kommet så mange fete ur til regionen at det er på høy tid med en virkeliggjøring av GTG:D
Om dere ikke finner egnet lokale på Hahahamar så vet jeg om flere potensielle her på Lillehammer;)

Om ikke Pateken til @Bluebear er god nok grunn for en GTG asap, skjønner ikke jeg noe:D

Kom igjen nå Hamar folk, vis hva dere duger til, ellers må vi gutta lenger Nord ordne noe:cool:

Redigert av en moderator:
Det ville vært artig om vi kunne fått til dette på Hamar en eller annen gang. Jeg beklager at jeg ikke har engasjert meg i dette, men jeg har vært litt opphengt i det siste. I tillegg til den vanlige hverdags-logistikken har jeg siden ferien mer eller mindre sammenhengende holdt på med å; kjøpe hus, selge hus, pusse opp nytt hus, pakking og flytting. Har ikke hatt noe problemer med å få tida til å gå, og nå er det snart jul.
Slutt og surv, det må vel bli bedre neste år!? :D

Jeg må bare beklage at dette har nesten blitt en farse, og jeg tar på meg all skyld.

Står pr. dd. er at vi (dvs. en annen av forumets Hamarfolk) har mulighet til å låne et veldig kult lokale vi kan være i. Jeg har bare ikke fått ut fingeren og fått gjort noe mer med det.

Det er vel ingen tvil om at det nok er litt for seint å få det til i år med tanke på at det er første søndag i advent i morgen. Dessverre.

Jeg skal ta meg selv i nakken og komme med en liste over mulige datoer så snart som mulig.

Igjen - beklager.