Mjøs-GTG?

Nytt år, nye muligheter...

Stort arbeidspress kombinert med generell treighet har gjort at vi dessverre ikke fikk til Innlands-GTG i 2013. Nå har nye krefter på Lillehammer tilbudt seg å forsøke å få dette i havn, og skal vi få til et GTG i den nærmeste framtid er det nok like greit. :mrgreen:

Hedmark 0 - Oppland 1.

@iron-man - Take it to the bridge.

Redigert av en moderator:
Nytt år, nye muligheter...

Stort arbeidspress kombinert med generell treighet har gjort at vi dessverre ikke fikk til Innlands-GTG i 2013. Nå har nye krefter på Lillehammer tilbudt seg å forsøke å få dette i havn, og skal vi få til et GTG i den nærmeste framtid er det nok like greit. :mrgreen:

Hedmark 0 - Oppland 1.

@iron-man - Take it to the bridge.

Da kommer det snart forslag til datoer for gjennomføring. Hvor det skal avholdes kan vi gi beskjed om per PM;)

Er du klar @Bluebear ??

Da er vi klare for å begynne en semi bindende påmelding til GTG. Det ble valgt en helg i mars. Dette fordi det ikke passer før for meg og fordi flere lokale klokke helter har sagt at denne helgen passer fint. Det blir enten 21 eller 22 mars. Når man melder seg på er det greit å si hvilke av dagene som passer. så velger vi den dagen det passer for flest:D

Disse har tidligere vist interesse(håper alle er husket):

@Paragrafen
@Mariush
@Mysil
@Pippen
@runes
@-Emil-
@Skarevara
@Bluebear
@Minuteman
@iron-man
@Mariush
@HadronCollider
@elf
@runes

Om noen er glemt eller vil være med må de gjerne melde seg på. Her er alle hjertelig velkommen:mrgreen:

Lokaler får dere beskjed om per PM etter at vi vet sånn ca. antall. Det står nå mellom 3 forskjellige lokaler på Lillehammer, men alle passer ypperlig for et sånt formål.

Dette tror jeg blir veldig bra!!

Tar og bumper denne for de som tidligere har vært positive:mrgreen: Flott om du gir svar uavhengig om det passer eller ikke, så får jeg en lettere oversikt til bordbestilling. Ser ut som om vi lander på den 22 mars.
Vi er allerede en liten men bra gjeng, men selvfølgelig "the more the merrier":cool:

@Paragrafen
@-Emil-
@Minuteman
@HadronCollider
@elf

Også håper jeg for de som ikke har sett dette før og ønsker å være med, gir meg beskjed enten her eller på PM;)

Bumper denne!

Kan meddele at @Minuteman har meldt sin ankomst på dette.

@Hauk har også lovet å dra frem hele samlingen denne kvelden. For de som ikke vet hvem han er eller hva han har, kan jeg trygt si at han har en av sonens største og meste spennende klokkesamling:mrgreen:

Bumper denne!

Kan meddele at @Minuteman har meldt sin ankomst på dette.

@Hauk har også lovet å dra frem hele samlingen denne kvelden. For de som ikke vet hvem han er eller hva han har, kan jeg trygt si at han har en av sonens største og meste spennende klokkesamling:mrgreen:

Jeg er ganske sikker på at jeg kan ta meg en tur :)