Min klokkeintresse går ikke ut på å ha så mange klokker som mulig, eller å samle på spesielle modeller, eller som investeringer. Jeg ønsker klokker som dekker mine behov best mulig, og målet er å skaffe 4-5 klokker som passer best til min smak til de behovene jeg har. Jeg kom på dette her da jeg fant en replika av en Omega, der de hadde laget en modell som Omega aldri har produsert;
Samme klokke som 2250 Electric blue, men med samme hvite skive som GW. Chop av heliumsknappen, så hadde det vært MIN klokke.
En annen modell som ville vært MEG, er en Rolex Sub med Navy Blue bezel, hvit skive og index/viserdetaljer i gull samt Rolexkrone også i gull, litt som denne :
Breitlingens bezel er for lys, og mangler tall. Det siste blir fjollete på et dykkerur, synes jeg.
Hva er DIN drømmemodell som ikke blir laget?
Samme klokke som 2250 Electric blue, men med samme hvite skive som GW. Chop av heliumsknappen, så hadde det vært MIN klokke.
En annen modell som ville vært MEG, er en Rolex Sub med Navy Blue bezel, hvit skive og index/viserdetaljer i gull samt Rolexkrone også i gull, litt som denne :
Breitlingens bezel er for lys, og mangler tall. Det siste blir fjollete på et dykkerur, synes jeg.
Hva er DIN drømmemodell som ikke blir laget?