Modifiserte Rolex

Ikke så aller verst den modifikasjonen der, @mikkemus23.

Men den når ikke Seamaster 1000m til kneskåla engang :cool:

DSC_0001-1.jpg

Redigert av en moderator:
To stk modifikasjoner:

1) Smurf på stållenke uten polerte midtledd 93160/592 fra SD (og datras smurfehus i bakgrunnen):
DSC_0618_zpsa605f58f.jpg

2) Seadweller på lenke m/polerte midtledd (97209):
DSC_0617_zpsf0517619.jpg

Kunne gjerne hatt SD på ny lenke, men ikke med polerte midtledd.
Kunne gjerne hatt Smurf uten polerte midtledd, men den kler også litt ekstra bling.

Lenke til 16710

Hei!

Kjenner noen av dere til muligheten og en omtrentlig pris på å skaffe ny eller brukt 78790 Oysterlock-lenke til GMT Master II? :)

Mvh Henrik

Denne var allerede posta... (116610LN med smurf-bezel)

Redigert:
Her har jeg fått hjelp av Crown Guard i en annen tråd fra DIY, han har fotoshoppet inn viserene fra en DJ2 til en 39mm Explorer.

lastned1_zps906e6053.jpg

Men sekundviseren fra YM:

djexpyat_zps6dc85f40.jpg

Her er en variant som har gått motsatt av @flyback, polert lenka til en Hulk. Jeg likte det! En litt pynta sub som får enda litt mer pynt:

Og en 116610"LB". Fint resultat, men for min del blir det litt som å lage en sportsbil av Donalds 313. Ville heller kjøpt en Hulk:

Er det noe her inne sin Hulk? Vist det er tilfelle ønsker jeg og komme i kontakt med vedkommende da jeg ønsker og gjøre det samme med min

Redigert av en moderator:
Sikkert nevnt dette før men jeg tenker av og til på om det er mulig å få slengt en orangeGMT-hand påmin 16570.

Altså slik som er på nye Polar.

Problemstilling da er vel om den vil passe en 16570? I festet og om den vil passe i kassen. Altså ikke for lang. nye Exp2 er jo et større ur....

Andre problemstilling er jo(hvis probl1 er i boks) hvordan dette skal la seg gjøre å få utført? Vil en AD gå med på å bytte i forbindelse med service? Og vil AD være villig til å selge meg en viser?