Mogens samling

Herlig!
En nydelig samling det virkelig står respekt av.
Det er tydelig at den består av godt gjennomtenkte kjøp, eller svært treffsikre impulshandlinger.;)
 
Vanvittig flott samling Mogens :D Mange klokker du har som er høyt på lista mi ;)
Kan jeg spørre hvor du kjøpte Aquatimeren?
 
Imponerende Mogens...tenkte på det her om dagen så det var på høy tid med en liten oppdatering. Takk. Er nok mest misunnelig på Deepsea'en faktisk...sees :) ..og gleder meg til å ta den nyankomne nærmere i øyesyn
 
Flotte bilder, flotte klokke!

Du er skremmende nær å ha en "perfekt" samling. Litt av alt, rett og slett!
 
Her var det flotte klokker, Mogens :)

Men, jeg må si meg uenig med deg i en ting: Du sier at det ikke er en rød tråd i samlingen, men det er det så absolutt. Du understreker jo selv at du velger klokker som du selv liker. Den tråden er mer enn rød nok :)
 
Dette var en stilig post! Liker samlingen din godt, flere fantastiske klokker og med ulike merker representert :)
 
Sikle sikle. Mange godbiter her! :p



1000 takk for titten!


Imponerende Mogens...tenkte på det her om dagen så det var på høy tid med en liten oppdatering. Takk. Er nok mest misunnelig på Deepsea'en faktisk...sees :) ..og gleder meg til å ta den nyankomne nærmere i øyesyn



Dette var en stilig post! Liker samlingen din godt, flere fantastiske klokker og med ulike merker representert :)



Takk for det! Dette er "work in progress"... Det tar litt tid å finne sine preferanser (har i hvert fall gjort det for meg), og jeg tror jeg etterhvert er inne på noe som kan funke.
 
Her var det flotte klokker, Mogens :)

Men, jeg må si meg uenig med deg i en ting: Du sier at det ikke er en rød tråd i samlingen, men det er det så absolutt. Du understreker jo selv at du velger klokker som du selv liker. Den tråden er mer enn rød nok :)

Takk! Du har forsåvidt rett - det er MIN røde tråd. Etter et par "mislykkede" forsøk på å kompletere ene eller andre veien har jeg i hvert fall funnet noe som inntil videre ser ut til å funke her i huset;)
 
Flotte bilder, flotte klokke!

Du er skremmende nær å ha en "perfekt" samling. Litt av alt, rett og slett!

Takk takk! Om den ikke er "perfekt" for alle, er det klokker som har blitt kjøpt/fått bli igjen fordi jeg trives med de, i winder eller på armen:p:p
 
Vanvittig flott samling Mogens :D Mange klokker du har som er høyt på lista mi ;)
Kan jeg spørre hvor du kjøpte Aquatimeren?

Takk for det! Aquatimeren ble kjøpt i gråmarkedet, da min utålmodighet ikke tillot venting på norske alternativer.
 
Herlig!
En nydelig samling det virkelig står respekt av.
Det er tydelig at den består av godt gjennomtenkte kjøp, eller svært treffsikre impulshandlinger.;)

Takk! ;) De impulskjøpene som ikke traff er solgt, så jeg vil påstå at min "hitrate" kun er gjennomsnittlig:p:p:p
 
Fantastisk flott samling Mogens! Skulle gjerne spesielt hatt en 16618 selv :)

Takk for det, Magnus. Jeg vurderte å ta "steget" til en 116618 med en gang, men det ser ut til at jeg blir fornøyd nok med denne, og vel så det. Den er hos Bjerke nå for litt TLC, men den er i god stand. Etter å ha prøvd 116618 på armen noen ganger, er jeg mer og mer sikker - i helgull er denne mer enn kraftig nok:p
 
Dette er vakkert, Mogens!

Gratulerer med en nydelig samling, med fantastiske ur fra fantastiske manufakturer. Det blir morsomt å følge utviklingen.

:D
 
Takk takk! Om den ikke er "perfekt" for alle, er det klokker som har blitt kjøpt/fått bli igjen fordi jeg trives med de, i winder eller på armen:p:p

Hehe, og jeg snakket selvsagt om perfekt fra mine preferanser. Derfor "nær å ha". ;)

Noen gjør seg på armen, andre i skapet. Slik er det bare! :D
 
Dette er vakkert, Mogens!

Gratulerer med en nydelig samling, med fantastiske ur fra fantastiske manufakturer. Det blir morsomt å følge utviklingen.

:D

Takk for det! Det er lett å gå seg bort i det enorme utvalget av flotte ur man blir eksponert for, både her og andre steder, men jeg tror jeg begynner å finne formen. Din imponerende samling er også til stor inspirasjon!