Mogens samling

Hornbacken du har satt på radiomiren er nydelig, farven oser eksklusivitet:cool:

- Veldig fin samling!
 
jepp mange godbiter her
selv sikler jeg mest på glashutten og aquatimeren ,skulle gjerne hatt en deepsea også
og gull rolexen er jo bare helt sjef da :)
 
Hornbacken du har satt på radiomiren er nydelig, farven oser eksklusivitet:cool:

- Veldig fin samling!

Ja, den hornbacken er veldig spesiell. Den var faktisk mye av grunnen til at jeg måtte ha en PAM 210, og ble kjøpt inn flere måneder før jeg fant klokken;)
Var en annen luring her på forumet som hadde samme kombo, og jeg synes den var flott!
 
Flott samling, mye stiligt, elsker 16618 din :)

Takk skal du ha!

Hvis du stiller på GTG kan du sikkert få klådd litt på den, hvis den er tilbake fra service.

Kassen er pen, men det var litt hairlines på lenken jeg håper Bjerke kan få has på!
 
Dette ble også en tråd som jeg måtte la være ulest i løpet av noen travle dager. Det ante meg at den inneholdt litt for mange godbiter til at det var mulig/tilrådelig å skumme fort gjennom den, og det hadde jeg jo rett i....

Du har en flott samling som det er lett å bli misunnelig på, takk for at du tar deg tid til å dele den med oss!
 
Veldig flott og variert samling lekkerheter. Den GO`en er helt rå. Jeg er helt enig i klokkekjøpsfilosofien din -det bedre med en sprikende samling ur man liker og bruker, enn ur som ikke brukes men bare er med for å komplettere forhåndsdefinerte krav til en samling.
 
Dette ble også en tråd som jeg måtte la være ulest i løpet av noen travle dager. Det ante meg at den inneholdt litt for mange godbiter til at det var mulig/tilrådelig å skumme fort gjennom den, og det hadde jeg jo rett i....

Du har en flott samling som det er lett å bli misunnelig på, takk for at du tar deg tid til å dele den med oss!

Det var hyggelig at du tok deg tid! Takk for hyggelige ord..!
 
Veldig flott og variert samling lekkerheter. Den GO`en er helt rå. Jeg er helt enig i klokkekjøpsfilosofien din -det bedre med en sprikende samling ur man liker og bruker, enn ur som ikke brukes men bare er med for å komplettere forhåndsdefinerte krav til en samling.

Takk for det! GOen har innom armen nesten hver dage siden den kom i hus. Tar litt tid å bli "kjent" med et nytt medlem;)

Jeg tror at det i hvert fall er en "filosofi" som funker for meg!
 
1680 Red

Klokkens unboksing ble behørig dokumenter på gårsdagens GTG, men jeg skal supplere med et par bilder her.

Altså en vintage 1680 "Red". Klokken er meget pen, med en fantastisk patina IMO.

1d021833.jpg


c66f7c90.jpg


7d9ebf5e.jpg


Nå har jeg båret klokken noen timer, og den har begynt å smile til meg. Nato-bånd konseptet har jeg imidlertid fortsatt ikke forstått. Jeg fikk bestilt meg en ny lenke hos Bjerke i går, men det er litt leveringstid så mulig jeg blir innkjørt på Nato før den tid kommer.
 
Åhh..nydelig, Mogens. Rolex har laget mange flotte klokker, men aldri noe penere enn 1680 (og 5513). Den røde skriften er prikken over i`en. Gratulerer.
 
Gratulerer, Mogens!
Utrolig trist å gå glipp av gtg og ikke minst den nye, deilige godbitene din!