Mogens samling

Gratulere med hva som må karaktiseres som noe av det absolutt nydeligste som har blitt produsert fra Rolex.
absolutt perfekt patina
 
Gratulerer så mye! :D
Jeg blir nesten så misunnelig at jeg ikke klarer å glede meg på dine vegne, men bare nesten.;):p
En fantastisk godbit. Håper vi ser mye til denne fremover.
 
Nå har jeg båret klokken noen timer, og den har begynt å smile til meg. Nato-bånd konseptet har jeg imidlertid fortsatt ikke forstått. Jeg fikk bestilt meg en ny lenke hos Bjerke i går, men det er litt leveringstid så mulig jeg blir innkjørt på Nato før den tid kommer.

Hvor mye må du ut med for ny lenke?
Etter utrolig vakkert ur forresten:)
 
Åhh..nydelig, Mogens. Rolex har laget mange flotte klokker, men aldri noe penere enn 1680 (og 5513). Den røde skriften er prikken over i`en. Gratulerer.

Tusen takk! Jeg er enig i at både 1680 og 5513 er noe av det lekreste Rolex har levert. Begge var lenge aktuelle, men falt ned på 1680 og synes at en rød var riktig;)
 
Gratulerer, Mogens!
Utrolig trist å gå glipp av gtg og ikke minst den nye, deilige godbitene din!

Noen ganger får til og med noe så trivielt som helsa gå foran klokker:p

Det blir nok flere GTGs, du og dine ur var også savnet!:p
 
Gratulere med hva som må karaktiseres som noe av det absolutt nydeligste som har blitt produsert fra Rolex.
absolutt perfekt patina

Takk skal du ha!

Klokken er pen, og 100% original. Den er pent behandlet. Litt polert, men fortsatt rimelig tykke, fine lugs.
 
Gratulerer så mye! :D
Jeg blir nesten så misunnelig at jeg ikke klarer å glede meg på dine vegne, men bare nesten.;):p
En fantastisk godbit. Håper vi ser mye til denne fremover.

Hehe..!:p Det er flere i markedet. Plutselig har det blitt flere her på forumet også, så du får nok anledning til å plukke opp en selv;)

Den kommer nok til å sitte hyppig på armen..!
 
Jeg kjøpte en 93150 hos Bjerke i fjor (eller var det året før tro), betalte litt i underkant av 6500 for lenke med endeledd og barretter. Det synes jeg er en god pris.