G
Guest571
Guest
Moore selger vel aldri unna noe? Om du mener hos Mogens, så er du ikke den eneste som lurer på hva som er på vei.
Moore selger vel aldri unna noe? Om du mener hos Mogens, så er du ikke den eneste som lurer på hva som er på vei.
Sikkert ikke bare jeg som er ekstremt spent på hva som foregår i klokkeboksen din om dagen med alle godbitene du har lagt ut for salg, håper det er snakk om noe nytt og særs spennende som skal inn og ikke krav fra deres lokale finnansminister om besøk til nærmeste HTH forhandler .
Uansett tilfelle er denne tråden spekk full av nydelige bilder og meget interessant lesning. God motivasjon for litt overtid på jobb .
Dette er resultat av å jobbe på hjemmekontor. Ikke god nok tilgang på espresso .
Nuhvel.
Sistnevnte del av posten min er okke som sannferdig .
Helt overlegen detaljfokusering, Moore!
Her viser du godt de unike kvalitetene til Jaeger.
Herregud så vakkert!
Du får mange komplimenter for samlingen din og de fantastiske skldringene du lager med bildene dine.
Men mest av alt må du honoreres for å bruke tid til å dele disse fantastiske mesterverkene med oss andre.
Jeg er nok ikke alene om å oppleve at dagen blir bedre av å få drømme meg helt vekk i bildene dine.
Fantastisk nydelig!
Flere ord klarer jeg ikke å finne.. Jeg bare scroller litt opp igjen å fortsetter dagdrømmingen...
En av Tidssonens beste tråder. Kvalitet på alt fra ur til tekst og bildetagning.
Antall visninger sier vel også sitt...
Du får mange komplimenter for samlingen din og de fantastiske skldringene du lager med bildene dine.
Men mest av alt må du honoreres for å bruke tid til å dele disse fantastiske mesterverkene med oss andre.
Jeg er nok ikke alene om å oppleve at dagen blir bedre av å få drømme meg helt vekk i bildene dine.
100% enig. Samlingen er flott, men presentasjonen enestående.
Forøvrig ble jeg svært imponert av at bildene over er tatt med Iphone. Kanskje det er på tide å skaffe seg et slikt objektiv selv..
Fantastiske klokker og fantastiske bilder! Som alltid en fryd Moore!
Igjen - Moore - fantastiske bilder av nok et enestående ur!
Jeg har sneket meg opp i annen etasje på hytta for å "jobbe".
Og her blir jeg sittende...
Steike...
I den grad det faller i smak; - enjoy!
GO PanoMatic, og da gjerne i venue utgaven, er og blir en av de store målsettingene mine i denne hobbyen.. Det uret der er virkelig det perfektet "dress-på-jobb" uret!
Legg gjerne ut flere bilder av både denne og Reversoen, som er en av de andre målene mine i denne hobbyen..
Jeg kommer i arbeidslivet blir jeg den eneste ingeniøren i bedriften som går i dress flere ganger i uken. Kun for å få brukt dressurene mine.
Så absolutt! Fantastisk nydelige bilder!! Blir oppriktig glad av å se slikt... so keep em coming!!