Kule bilder!
Hvilket kamera/objektiv bruker du?
Står litt tideligere i tråden tror jeg, er uansett en iPhone med macro linse.(TROR jeg)
Supre bilder, og supre klokker
Skal vi lage et eget "macro-galleri"?
Det er gøy å se litt andre vinkler og detaljer på forskjellige klokker.
Edit: Macro tråd er nå opprettet under Galleri.
Fascinerende å studere bildet med de doble svanehalsene. Lekker klokke! Utrolig at du får så bra bilder med en iphone med et så lite macroobjektiv montert. Imponerende! Dette inspirerer til å grave frem micro-nikkoren min, en knivskarp gammel klassiker, og poste noen høyoppløste bilder. Dessverre har jeg ikke like sexy modeller til å posere, men jeg får begynne med det jeg har.
Deilig, Moore!
Og endelig et ur jeg har i min egen samling.
Jeg betrakter den som en "beater". Men disse detaljfokuseringene får meg til å oppdage den på nytt. Som en gammel forelskelse som våkner til liv.
Inskripsjonene på baklokket, bezelen, skiven...
Definitivt Rolex sin beste fortolkning av sportsur.
Jeg er så glad for at jeg fremdeles har min også
Nydelige bilder
Superlekkre bilder!
Superb, Moore!
Du sparer virkelig ikke på godsakene, Moore!
Finishen på Portugueseren er utrolig. Særlig på kassen. En nær venn har den samme med sort skive. Den sinnsyke presisjonen mellom de børstede og polerte delene av kassen fascinerer meg! Kan stirre på den detaljen i evigheter!
Takk for flott skildring!
Det er drøyt hvor bra bildene blir, spesielt om man tenker på at det kommer fra en iphone4 med litt ekstra plast limt på baksiden. Ser virkelig nydelig ut.
Og så de motivene da....
Fantastisk.
Hehe, kamera eller ikke, det produserer noen fantastiske bilder for forum-bruk. Du har neppe nok data til å kjøre ut en A3 print som blir skikkelig vakker, men hvem bryr seg når det ikke er hva du skal gjøre med dem?
Atter en gang ser vi viktigheten av lys og teknikk over utstyr