Ikke glem den nydelige Speedy Pro'en nå Moore...
Riktignok en masseprodusert stålklokke, men den fortjener også hederlig omtale og armtid!
For meg var innkjøpet av Speedy'en det som virkelig ga meg respekt for valgene dine! Hvem som helst med god nok råd kan kjøpe seg en imponerende samling verdifulle klokker i edle metaller. At du velger å kompletere den allerede imponerende samlingen din med en Speedy når du åpenbart har økonomiske muskler til å velge fra øverste hylle, var det som virkelig, en gang for alle, bekreftet at du har en brennende interesse for horologien og med rette kan kalle deg en WIS. (Missforstå meg rett nå; tvilte aldri på at du er genuint opptatt av dette, men Speedyen var den endelige bekreftelsen!)
Gleder meg til fortsettelsen!
Stor takk for dine meget hyggelige ord, boenna_69!
Jeg er selv svært så spent på fortsettelsen. Både ift hva, hvor og når. Som jeg skriver innledningsvis i tråden; - både preferanser og prinsipper har jo en (u)behagelig tendens til å endre seg underveis, så her er det så definitivt vanskelig å spå om fremtiden....
Du har så rett, så rett med hensyn til Speedy´en.
Den er så definitivt et lenge etterlengtet og viktig tilskudd til samlingen, som det historiske ikon den er. Dette er også sportsuret som nå har henvist Rolex til en plass i mørkerommet.
IWC PPC og A. Lange & Söhne GL1 var mer eksempler på kategorier ur jeg er litt "ferdig med" for en stund. Ikke tilsiktet å undervurdere betydningen av Speedy´en. Det er et altfor viktig ur til at slikt kan tillates.