Moore's samling

Rått Moore! Fin nyhet å få på en allerede kanonbra dag - 17. mai! Gleder meg til å se hva det er. :)
 
Gleder meg til å se bilder!!!

Rått Moore! Fin nyhet å få på en allerede kanonbra dag - 17. mai! Gleder meg til å se hva det er. :)

Oioioi, snakker vi i morgen? Jeg gleder meg, Please i morgen a?


Jepp....
Den er kommet. Men bilder må det bli i morgen. Dette er ikke dagen for sådan.
Har nok utnyttet det jeg hadde av goodwill for å kunne gjennomføre overrekkelsen - på en dag som dette....:cool:
 
Da kan vi vel bare gratulere med dagen i dobbelt forstand.:D
Gleder meg til bilder imorgen.

Jeg takker, UJU!
Bilder kommer i morgen.





PS!
Burde ikke bli så stor overraskelse, kanskje. Egentlig. Har jo lagt igjen et solid hint eller to tidligere om hvem denne "precious" er......;)
 
PS!
Burde ikke bli så stor overraskelse, kanskje. Egentlig. Har jo lagt igjen et solid hint eller to tidligere om hvem denne "precious" er......;)

Precious? Milsub? Skal du endelig kjøpe deg en beater? :mrgreen:

Jeg gleder meg Moore. Har ikke fått med meg hva du har snakket om, men jeg satser mye på at det er en fet klokke :)
 
Precious? Milsub? Skal du endelig kjøpe deg en beater? :mrgreen:

Jeg gleder meg Moore. Har ikke fått med meg hva du har snakket om, men jeg satser mye på at det er en fet klokke :)


Hehe...;)
Svaret er nok bare så "enkelt" at det falt meg inn en liten tanke i forbindelse med et tidligere innlegg å legge igjen et aldri så lite spor som sa noe om hvilket ur dette er.

Men dette er ikke dagen for "word games".
Snart kommer bilder.

:cool:
 
Ingen Frederic Constant denne gangen heller nei :)
Ei heller VC.

Ikke mye annet som står igjen da enn Omega i rosé (Rolecs, Pateck alt annet går bort på 'c'-en)
 
Ja, ja....
Får vel sitere meg selv da, fra et par sider tilbake i tråden.... :oops:

Men dere er jo inne på det.
Egentlig. ;)


Hør, hør....

Liker tenkningen din, Mathfjeld!
Antar det knytter seg en viss interesse til denne, ja.;)
Nå skal det sies at jeg er svært så spent selv. Går denne "inn" anser jeg meg nesten "i mål" på min horologiske reise. Egentlig. 1'ern - ja, kanskje sågar selve "grailen" (her er alt relativt, men dog) - er i boks med denne; - uten at jeg med det skal bidra til å skru forventningene altfor høyt opp.
Tror imidlertid det kan være en god anledning for en aldri så liten time-out etter denne. Ikke det at jeg ikke vil søke nye alternativer. Men, rett og slett bare nyte de bestående for en stund. Ettertanken slår en jo litt, når man omsider har tatt en beslutning.
Zoomfunksjonen på kameraet skal ihvertfall få sin tilmålte tid med den som nå ligger klar.

Ok, kanskje legger jeg ikke jakten helt bort. Nok er likevel nok for en stund, siden realiseringen kanskje har hatt et vel høyt tempo nå, 2011 og 2012 samlet sett.

Eventuelt går jeg for de to siste på min lille wish-list i løpet av året, slik at samlingen kanskje kan kompletteres en gang for alle, og jaktrifla omsider kan legges på hylla.
(Men jeg ser - allerede - at den påstanden der ikke falt helt troverdig ut...., så vi får se hva tiden bringer. Snart) ;)