Congrats fra en som nettopp fikk en Radiomir i hus også!
Som vanlige fantastiske bilder og lærerik tekst!
Gratulerer så mye igjen @Moore .......Velger denne gangen og trekke frem dine fantastiske bilder med en lyskontroll som gjør ethvert ur tiltalende
En glede i kjent stil og lese seg igjennom dine betraktninger og faktabaserte utsagn,ispedd horologisk romanse.
Klokken er også fantastisk bare så det er nevnt.
Mvh
Phenix.
Gratulerer @Moore med vakker Panerai. Jeg er ambivalent til Panerai, men det siste bildet med klokken på håndleddet fikk meg til å lure på om dette kunne være noe for meg. Antakelig ikke, men den satt pent på deg. Tror en i rødt gull hadde vært enda bedre.
Virkelig lærerike innlegg du presenterer her, og sinnsvakt flotte bilder! Sandwich-dial er virkelig lekkert, og de bildene her hjelper ikke på for å motstå lysten akkurat
Gratulerer med flott PAM, og jeg ser frem til neste avsløring.
Du er rå, Moore
Spennende at du er "på hugget" igjen
Grattis med en deilig Paneriai. Radiomir er tingen, blir det PAM på meg en dag så blir det en Radiomir.
Og nå kjenner jeg historien bak også
Utsøkt presentasjon av en lekker PAM Gratulerer med nyervervelsen
Gratulerer, Moore! Det er noe helt eget med Radiomir!
Gratulerer @Moore med enda et utsøkt eksemplar fra horologiensverden!
Takk for flotte bilder og fantastisk lesning!
Gratulerer så mye med herlig Radiomir, @Moore!
Som Panerai-eier selv kjente jeg så smått til historien bak urene, men jeg tror dette må være en av de flotteste tekstene jeg har lest. Fyldig, spennende og fascinerende! Bildene er også top notch - i kjent stil..
Ahh! Gratulerer med en kjempeklokke. Må si som flere her at jeg er litt ambivalent i mitt forhold til OP, men med denne presentasjonen og at du faktisk belyser at man kan få "orginalen" i en størrelse som passer også mitt håndledd.
Liker veldig godt innsynet på baksiden også!
Her skjer det ting om dagen! Og det kan man like
Nok en fantastisk fin presentasjon som gjorde seg godt til morgenkaffen
Veldig fin modell du hadde funnet og jeg må si at den kler samlingen din veldig godt.
Nydelig @Moore men du har (for første gang?) glemt noen små detaljer. I tillegg til verkene du nevner, så er det mange flere fabrikanter av verk som har levert til Panerai. Sistnevnte er for meg en helt sinnsyk grail (sidestilt med Pam190).
Vi har naturligvis Angelus som en av leverandørene til Panerai:
Deretter har Lemania levert verk til Panerai:
Girrard Perregaux:
Frederic Piguet: (kansje en radiomir i annet materiale?)
Chezard: (leverer også til habring)
Omega:
Venus:
valjoux:
Og til sist. Et i mine øyne helt fantastisk verk fra minerva
Når digresjonen nå er unna, gratulerer så mye med Panerai (igjen). Hyggelig at du er aktivt medlem i Paneristi-klubben igjen.
Jeg forstår godt valget, 42mm bærer i mine øyne som 40mm, og jeg mense rat 45mm radiomir bærer som 42mm.
Det blir spennende å se hvorvidt denne elskerinnen får fast plass i annekset eller om du flørte med en litt mykere variant.
Leser det og liker det.
Kan aldri få for mange av slike poster @Moore
Gjetter at slike poster kan virke veldig godt på nyrekrutteringen inn i Paneristiorden.
Elsker oppdateringene dine @Moore du skriver meget godt og bildene er alltid en perfekt slutt på en god tekst. Herlig klokke!