MC interessen har vært stor i flere år men for første gang vurderer jeg å selge en Rolex (har jo 4) for å finansiere denne
Så infinity i helgen og selv om all fornuft tilsier noe annet så fikk jeg lyst til å ta mc lappen og anskaffe en CCM sykkel
Så infinity i helgen og selv om all fornuft tilsier noe annet så fikk jeg lyst til å ta mc lappen og anskaffe en CCM sykkel
Hvis avataren er noenlunde beskrivende, så kan det jo hende at han ikke fikk de helt store WW2-vibbene…Litt diskriminerende at han ikke anså min kropp som aktuell for å fremstille en ung MC-soldat, men jeg skal ikke være hårsår.
Ikke bare på vestlandet det begynner å bli kjølig. Parkerte i dag jeg også…Artig tråd! Her ble sykkelen parkert for vinteren i dag.. Begynner å bli kjølig og skummelt på veiene her på Vestlandet nå
Jeg håper på et par bilder og reiseskildringer her i tråden.Noen som har kjørt motorsykkel i Slovakia før, og spesielt rundt Tatrafjellene? Vi blir en ganske stor og variert gjeng som skal ha base i Štrbské Pleso og Liptovský Mikuláš i til sammen 4 netter for å kjøre mye motorsykkel til høsten, og tar gjerne stalltips om steder vi bør merke av på kartet.
Takk for tips, sjekker om de har skrevet noe!Jeg håper på et par bilder og reiseskildringer her i tråden.
Jeg kjenner ikke til stedene, men snakket med et par karer fra finske YCC som hadde vært "nedover der". De skrøt av områder og folk. Eksakte steder husker jeg ikke.
God tur, i alle fall!
8- )
Takk for tips, sjekker om de har skrevet noe!
Ja, skal klare å gjøre en rapport her i ettertid. Stor gruppe fra jobb og andre bekjentskaper som pleier å ha en årlig tur, som oftest til de franske alper, men i år sender vi lastebilen til Slovakia og prøver noe helt nytt. Veldig spent!
MCtransport på Gjerdrum, og denne turgruppen har vel brukt Morten i alle år. Jeg har bare arvet arrangørrollen så kan ikke ta æren for noe mer.Hvordan organiserer dere dette med lastebil?
Er det grus eller asfalt det går i der nede? Som de fleste gamle motorsyklister med intakt adrenalinbehov og bevissthet på adrenalinrush/risiko har jeg de siste årene havnet på gruskjøret