My box (oppdatert 28.okt 2014)

En finfin presentasjon med flotte bilder av lekre klokker, en herlig samling har du fått deg.
Hva selger av glashütten kjøpte - det ble en 116613 og en iwc aquatimer red gold ;)
 
Takker for masse hyggelige tilbakemeldinger.
Det har faktisk gått med endel tid med å ta bilder og rable ned alt, så det varmer å få såpass tilbake :cool:
Hvis noen lurer på spørsmål ang bilder, så er det bare å spørr, er tross alt hobbyfotograf :eek:
 
Nydelige bilder av en gjeng flotte klokker, gratulerer med flotte ur. Keep em coming, bilder og flere klokker :D
 
utrolig flotte bilder!

...og samlingen var ikke så verst den heller:p Takk for at du deler:D
 
Takker for masse hyggelige tilbakemeldinger.
Det har faktisk gått med endel tid med å ta bilder og rable ned alt, så det varmer å få såpass tilbake :cool:
Hvis noen lurer på spørsmål ang bilder, så er det bare å spørr, er tross alt hobbyfotograf :eek:

Glitrende bilder av flotte klokker.

Jeg tar deg på ordet og spør: Noen tips ang. lyssetting?
 
Fin samling og flotte bilder! Stort spenn og variasjon i samlingen, det liker vi! Må si den Glashutten er megen fin!
 
Glitrende bilder av flotte klokker.

Jeg tar deg på ordet og spør: Noen tips ang. lyssetting?

det avhenger veldig av hva du skal få frem på bildet.
Jeg bruker alt fra blender 1.4 opptil 11. Blitz er sjelden vare på klokkebilder, med mindre du har soft-box, da disse sprer lyset mer. Det "beste" er å plassere bordet du tar bildet på i nærheten av ett vindu som slipper inn mye sollys. Jeg bruker lysmåler, men de fleste kameraer har intigrert lysmåler, som fungerer greit nok. Gjerne still kameraet på 2 blendersteg under det lysmåleren måler.
Jeg kan gjerne opprette en tråd, når jeg får tid, da jeg kan forklare dette litt enklere.
 
Mye fint i boxen din, den Tag H. din har jeg ikke sett før. Gleder meg til å se hva klokke nr 8 blir :)