My Precious No. 1

Medlem
15. des. 2011
Sted
Asker
Da var den store dagen kommet!

Har i 15 år siklet på et ur av denne typen, og nå hadde jeg endelig fått bestemt meg for at en slik skal og må jeg ha, til store protester fra samboer'n som mener at det er jo helt vanvittig å bruke så mye penger på "bare en klokke". Hun skjønner åpenbart ikke at det er så utrolig mye mer enn det!

Hvilken jeg endte opp meg? Det blir spennende å se på bildene under her :)

DSC_0145.jpg

DSC_0148.jpg

DSC_0149.jpg

DSC_0150.jpg

DSC_0151.jpg

En Seamaster av siste utgave, med keramisk bezel!!
Modellnummer er 212.30.41.20.03.001
Link til uret på Omegas sider

DSC_0152.jpg

DSC_0154.jpg

DSC_0155.jpg

DSC_0156.jpg

DSC_0158.jpg

DSC_0159.jpg

DSC_0162.jpg

DSC_0163.jpg

DSC_0166.jpg

I utgangspunktet hadde jeg kun sett dette uret på bilder og syntes da den virket litt vel "blå" i forhold til den gamle 2220.80 modellen som jeg i utgangspunktet hadde sett meg ut, men i virkeligheten er blåfargen mindre fremtredende, med mindre man ser på den i en veldig godt opplyst urmakerforretning, eller opplyst av en blitz slik som på bildene....jeg prøvde å ta noen bilder uten blitz, men er dessverre ingen god fotograf til tross for at det ikke er noe å si på kameraet. Uret er i hvertfall mye lekrere i virkeligheten enn det fremstår på mine bilder.

Føler med deg. Å bli loppet for cashen til drømmeklokka må være skikkelig surt :cry:
Uansett, det var en vakker blå Seamaster 300M du kjøpte. Det må være en skikkelig go´følelse å bære den på armen. Gratulerer!

Gratulerer med en flott klokke :)
Utrolig leit å bli utsatt for slike kjeltringer... Godt at det ble en super klokke uansett ;)

Gratulerer med klokke, kondolerer til frøkna... Blir neppe siste gang du kjøper klokke, og trolig blir ikke neste billigere;)

Gratulerer med ny klokke!! Kjøpsprosessen fikk jo en kjedelig start, men ser jo ut som om den endte bra..

Jeg ble forsøkt utsatt for lommetyveri selv for et par uker siden, men leste situasjonen og fikk avverget det..