Nå er du min.....

Phenix

Støttemedlem
Medlem
2. jan. 2011
Sted
ThePromisedLand
.......og denne gangen skal jeg ikke svikte deg min kjære venn. Kan du tilgi mitt simple svik ? der jeg sendte deg på dør, til fordel for en annen? I det du dro forsto jeg hva du hadde betydd for meg.Du hadde rørt noe i meg,- og det på måte som ingen hadde gjort før. At vi nå forenes,og kan bygge en fremtid sammen føles godt,og ikke minst rett.

Ta i mot min kjære......

t026.jpg
[/IMG]
t027.jpg
[/IMG]
t021.jpg
[/IMG]
t020.jpg
[/IMG]
t019.jpg
[/IMG]
t025.jpg
[/IMG]
t024.jpg
[/IMG]
t023.jpg
[/IMG]
t022.jpg
[/IMG]

Noen bilder fra den første unboxingen...
seiko031.jpg
[/IMG]
seiko001.jpg
[/IMG]
seiko030.jpg
[/IMG]
seiko026.jpg
[/IMG]
seiko029.jpg
[/IMG]
seiko022.jpg
[/IMG]
seiko021.jpg
[/IMG]
seiko030.jpg
[/IMG]
seiko024.jpg
[/IMG]
seiko033.jpg
[/IMG]

Som dere ser er det "Anna" som er tilbake til meg (Seiko Ananta)....
Denne klokken klarte jeg ikke og få ut av mitt hode....Noe måtte gjøres,og kontakt mot "offert" ble strategisk planlagt og gjennomført med kirugisk presisjon. Resultatet ser dere her.

Takk for titten;)

Mvh
Timebandit

• Liker
Reaksjoner: Callahan
Grattis med en nydelig Seiko!:D

Dette må være den flotteste Seiko jeg noensinne har sett!:D

Hehe! Du er en herlig kar TB! Finner tilbake til eksen, jeg forstår deg godt. Hun er vakker både på innsiden og på utsiden ;)

Gratulerer så mye! :D

Se der ja, moro at du fikk den hjem igjen TB! Begynner å få litt av en historie allerede denne "Anna". Uten tvil noe av det fineste Seiko har laget IMO. Gratulerer så mye (igjen)!

Happy ending etter mye drama, Hollywood kunne ikke regisert det bedre:D Gratulerer med gjenforeningen, skjønner nå at jeg må få meg en Seiko Spring Drive der jeg kan ha innsyn til urverket.

Gratulerer så mye, av en eller annen grunn håpet jeg litt på at det var Anna.:) Synes den passer så godt til deg, nå har du to flotte ur som skiller seg litt ut og som i tillegg er svært så vakre. Kos deg med dem:D

Fra mobilen

What a drama! Kjempekult. Har relativt ofte vurdert gjensyn med ur selv... Grattis atter en gang :)

Tøft ur.