Deg om det
@CEO
Om alle her inne skulle likt alt og klappet hverandre på skulderen og vært enige om alt, det være seg klokker eller hvordan enkelte merker oppfører seg, så hadde vi en grei oppskrift på et ekkokammer.
Om ikke også meningsutveksling om skyggesiden burde være av interesse, så blir det en fattig og ensidig diskusjon.
Jeg forbeholder meg retten til å uttale meg om det jeg mener noe om, så kan gjerne andre klappe seg selv og hverandre på skulderen og like de samme tingene.
Hittil har du kommet med null argumenter om hvorfor bl.a. jeg tar feil i det jeg skriver om Rolex, og da blir det ikke mye seriøst.
Jeg argumenter for hvorfor jeg ikke liker Rolex´s politikk, mens du disser medlemmer uten å argumentere for hvorfor medlemmer tar feil.
Hvor seriøst burde man ta dine uttalelser da ?
Det sagt, om en kjøper seg en Rolex og finner stor glede i det, så klarer jeg fint å glede meg på hans/hennes vegne til tross for politikken til Rolex.
Jeg kjenner en del som har Rolex, og har ingenting imot dem for det.
Noen av dem er til og med gode venner.
Det er altså ikke klokkegleden og kjøperne jeg har noe imot, kun politikken til Rolex.
Det lukker jeg ikke øynene for.
Sak og ikke person, om du skjønner det bedre.
Det til tross for at jeg mener ymse merkevarer (også andre ting enn klokker) bærer preg av keiserens nye klær i en eller annen grad, derav ordene hype og overpris.
Er man villig til å svelge de kamelene, så gjerne for meg, men da er det uansett greit å ha reflektert over realitetene og alternativene.
Også dine Rolexer (noe jeg antar du har) unner jeg deg å glede deg over.
Kan det sies klarere ?
Peace and love