Når ting skjer så skjer det fort.. *Unboxed*

Du som endte opp med denne ja! Heldigris :mrgreen: Siklet på denne selv, og så at den plutselig ble borte. Godt å se at den er i trygge hender! Gratulerer så mye!!! Ser strøken ut :D
 

Tusen takk @Dingle :)

Åhh, denne er bare så utrolig lekker!! Veldig synd at du ikke handlet denne forrige uke, så hadde man kunne klådd på denne på gtg:cool:

Takk for det @iron-man! Kommer nok flere muligheter til GTG. Ellers så er jeg nå i Oslo hver helg så det er bare å slå på tråden :)

 fader så fint! Grattis med krona

Takk skal du ha @MrMayo :)

grættis! Kjenner savnet til en sub

Tusek takk @r_inge :)

Denne er kul! Gratulerer med Rolex ;)

Takk skal du ha @andres :) Nå får bare @hørven ta til vett og ikke selge Rolexen sin så blir det Rolex/Whisky-treff i Drammen ;)

Du som endte opp med denne ja! Heldigris :mrgreen: Siklet på denne selv, og så at den plutselig ble borte. Godt å se at den er i trygge hender! Gratulerer så mye!!! Ser strøken ut :D

Å? Stjal jeg den under nesa på deg? ;) Hehe.. Takk for gratulasjonen @GCSJ :) Den er absolutt i trygge hender. Er noen hairlines på gullet på lenken, men satset på å få polert dette bort ganske snart.

Grattis! Alltid like godt med nytt tilskudd :)

Takk for det mrrockbell :)

Vakkert AC, ser smashing ut! Gratulerer så mye.

Tusen takk for det @reim :)
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer. Skikkelig flott sub! Bare å glemme Breitlingen og se fremover ;)

Todda
 
Ser man det ja! Den ser strøken ut! Misunnelig på den gitt:) Gratulerer!!!
 
Gratulerer med flott sub! Rolex er farlige greier, har du først fått smaken på en begynner du snart å snuse etter atter et tilskudd ;)
 
Gratulerer. Skikkelig flott sub! Bare å glemme Breitlingen og se fremover ;)

Todda

Takk for det @Todda :)

Ser man det ja! Den ser strøken ut! Misunnelig på den gitt:) Gratulerer!!!

Tusen takk @Genta :) Den er ganske strøken. Den har som sagt noen hairlines i gullet på lenken, men det satser jeg på å polere bort.

Gratulerer med flott sub! Rolex er farlige greier, har du først fått smaken på en begynner du snart å snuse etter atter et tilskudd ;)

Takk skal du ha @sjuli_123! Har nok allerede planer om minst en Rolex til, men det blir nok en god stund til. Neste storkjøp blir Panerai, men det er nok også en stund til :p

Grattis Acnorway! Konge med første Rolexen:) la det bli flere

Tusen takk @Timekeeper :)


Og litt stål ;)

Gratulerer med lekker sub!

Takk skal du ha @Thomas84 :)

Vakkert:)
Grattis!

Takk for det @Mysil :)

Gratulerer med flott tt Sub! Som nevnt tidligere; Denne blir fet til sommeren! :)

Takk for det @crown guard! Vi får kjøre Rolex-samling ved drammenselva ;)

Rivieraen neste... :)

Grattis med tøff og flott Rolex!

Hehe! Takk skal du ha @boenna_69 :)

Gratulerer! Var du oppe på Alnabru og hentet den?

Takk for det @HenrikTA og takk for at du delte erfaringer om selgeren :) Møtte han i byen. Mangler et ledd som skulle være med, men han sa han skulle skaffe et nytt i morgen så jeg håper på det beste :)

Gratulerer med lekker sub! :)

Takk for det @Yallaboy :)

Og jeg som nettopp solgte Rolexen min da!!! :(
Meeen, ryktene skal ha det til at det ikke er lenge til en ny kommer :)

Det høres bra ut at det er nytt på tur inn da @hørven. Er allerede i samtale med @andres om at vi må få til en liten samling i Drammen snart :)
 
Redigert av en moderator: