Når ting skjer så skjer det fort.. *Unboxed*

Det tok ikke mange månder fra registrering på TS til Suben var i hus nei :) Gratulerer!
 
Husker bare at han holdt til på et lettere lugubert sted når jeg kjøpte Datejusten av han. Han var iallfall veldig ryddig mot meg, en kunnskapsrik kar med lang erfaring med klokkedealing :)

Gratulerer igjen - klokka ser veldig bra ut!!
 
Tusen takk @Genta :) Den er ganske strøken. Den har som sagt noen hairlines i gullet på lenken, men det satser jeg på å polere bort.

Jeg ville ikke brukt energi på å polere bort hairlines i midtleddene. Om uke så ser du dem ikke lengre. En uke etter en eventuell polering er det sikkert verre enn det allerede er. Snakker av erfaring:) Vent heller til neste service, så kan du vurdere en lett polering. Overpolerte midtledd på TT-er er noe av det verste jeg ser... Min første klokke med gull var også en TT, savner den:
IS.jpg


Igjen, grattis med en kjempefin Rolex!
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer med din første grønne:) jeg gleder meg til jeg en dag får til det samme. Denne var forresten veldig kul:)
 
Grattis

Flott klokke, Rolex er jammen flott likevel. Kanskje dette må opp på listen min?
Og samtidig gratulerer med salget av Breitlingen. Det var også et veldig flott ur som jeg i det skjulte siklet over.

Men noe må jo ut for å gi plass til noe nytt.

Slit klokken med helsen.
 
Gratulerer med grønn boks.

Takk for det @Minuteman :)

Det tok ikke mange månder fra registrering på TS til Suben var i hus nei :) Gratulerer!

Hehe nei det gjorde ikke det :p Takk skal du ha @TomB :)

Vel fortjent:) Gratulerer:)

Takk skal du ha @trojen :)

Con cratulatore med flott krone!

Takk for det @jeprex :)

Gratulerer med din første grønne:) jeg gleder meg til jeg en dag får til det samme. Denne var forresten veldig kul:)

Takk for det @Ironsam! Når du først har kommet deg inn på TS er nok ikke veien så lang ;)

Gratulerer med flott sub!

Tusen takk @seg

Flott klokke, Rolex er jammen flott likevel. Kanskje dette må opp på listen min?
Og samtidig gratulerer med salget av Breitlingen. Det var også et veldig flott ur som jeg i det skjulte siklet over.

Men noe må jo ut for å gi plass til noe nytt.

Slit klokken med helsen.

Tusen takk for det @Pasop :) Rolex er ikke dumt det. Skulle gjerne beholdt Breitlingen, men måtte nok prioriteres.

Grattis med flott TT :D

Takk skal du ha @Sandanger :)

MEGET pent acnorway! Enjoy:mrgreen:

Takk for det @FnuSnu99 :)
 
Redigert av en moderator:
Nå er du igang, hva blir det neste? Dette er en flott klokke med saftig historie, og det bare fortsetter... :)

Ifølge planen blir det Panerai neste @Bluebear. Modell er jeg usikker på, men PAM312, PAM372, PAM422 og PAM423 står frem som gode kandidater. Det kan dog bli en stund til økonomien tillater et slikt kjøp :p
 
Redigert av en moderator: