NATO-straps

Nato i Oslo

"Er det noen steder i oslo man kan kjøpe natoremer og få de til å bytte rem for en? Har ikke særlig lyst til å styre med dette selv.

Og ja du gjettet riktig, det er konf klokken!

Mvh Sebastian[/QUOTE]"


Svar:

Det er en butikk i Oslo som selger Nato. Butikken ligger i Vika (Vikaterrassen,Ruseløkkveien)og heter LACROSSE. Utvalget er ikke stort, ca 10 stk, bl.a. sort-grå bond nato. Kvaliteten er bra, minst Maratac og etter min mening enda bedre. Mindre plast og dermed sitter bedre (mindre luft på pinglehåndledd som mine) og behageligere. De er både limt og sydd. Tror det er bare 20mm. Prisen er 299,-:( Det som er interessant er at de har machende belter og bukseseler:p:p:p Løp og kjøp!
 


Utrolig bra :D

10-54-large.jpg


http://www.tidssonen.no/webshop/product.php?id_product=10



image3xxl.jpg


http://www.asos.com/Polo-Ralph-Laur...00=3594&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Red


Ellers har mye skjedd siden denne tråden opprinnelig ble åpnet, og som flere har påpekt selger nå også Tidssonen NATO-remmer etter MoD-spesifikasjonen. Produsenten vår er britisk, og leverandør til det britiske forsvarsministeriet. Som nevnt tidligere er dette "the real deal"... Er det noe dere savner av farger, størrelser etc., send meg en PM så skal jeg se på saken. Support your local osv! ;)

www.tidssonen.no/webshop
 
21mm nato

Jeg sliter med å finne en 21 mm til min IWC pilot. Ønsker en NATO, gummi eller lignende for sommerbruk. Skal tåle svette og sjø.
 
Ok. Takker for tipset, jeg bestiller noen derfra. Må ikke være Natorem ev, bare en annen enn aligatorremmen jeg fikk med klokken. Noe som er billigere og kan bades med osv...
 
Blå SMP på Natorem

Sak 1.
Fikk en pakke i posten på lørdag, fra "Straps.no". Jeg hadde bestilt litt ymse reimer. Den jeg gledet meg mest til å få, var en mørkeblå reim til min blåe SMP.
Nedtur.
Fargen passet ikke i det hele tatt til klokken!
Er det noen som har fått tak i en blå Natoreim, som passer til nevnte klokke? (Nesten / identisk med blåfargen i klokken).

Sak 2.
Har noen Bilder av denne klokken på olivengrønn Nato?

På forhånd takk,
Cosmopolitan Dud
 
Vil bare opplyse om at RLT Watches har dårlig kvalitet på Nato strapene + dårlig service. Sendte en Nato strap tilbake. (RLT sa det var greit) Nå har det gått lang tid, og jeg har ikke fått en ny Nato strap. De svarer heller ikke på mailen min. :mad:

Holder meg til Gnomonwatches. :D
 
DSC00268.jpg


IMG_1606.jpg


Jeg har disse to. Den øverste er fra Strapcode eller RLT, den nederste tror jeg er en Maratac. Synes begge passer fint.
 
OT: Ser ut som vi har samme produksjonsrun av SMP Krille, samme solbleking på bezel og nå litt lakserosa tipp på sekundviseren ;).
 
Jeg har kjøpt mine to Nato reimer her på TS-shoppen. Meget fornøyd med de:cool:


Sak 1.
Fikk en pakke i posten på lørdag, fra "Straps.no". Jeg hadde bestilt litt ymse reimer. Den jeg gledet meg mest til å få, var en mørkeblå reim til min blåe SMP.
Nedtur.
Fargen passet ikke i det hele tatt til klokken!

Bortsett fra at fargen ikke passet, hvordan var det å handle på Straps.no?

Bra kvalitet på reimen?

Har lyst på en nato med Franske farger :)