NATO-straps

Jeg har kjøpt mine to Nato reimer her på TS-shoppen. Meget fornøyd med de:cool:




Bortsett fra at fargen ikke passet, hvordan var det å handle på Straps.no?

Bra kvalitet på reimen?

Har lyst på en nato med Franske farger :)

Jeg har handlet hos "straps.no" et par ganger og har ikke noe negativt å si om de jeg.
Varene kommer raskt. Om reimene er av bra kvalitet i forhold til noen andre er ikke jeg den rette å uttale meg om ,men jeg synes de virker bra.(Jeg har Nato stropper kun fra straps.no så grunnlaget for å uttale seg om noen andre er ikke tilstede :D)
 
Er det noen som å prøvet å sette en pre v på natoen sin? Vurderer å teste, men det vil vel involvere litt filing av stål.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Et dumt spørsmål, lages der Nato reimer til dameklokker?

Hvis du mener Nato remmer i femi farger så; ja det gjør det.
Ellers er det jo breden mellom "lugs'ene" som bestemmer om reima får plass.
18mm brede remmer er ikke vanskelig å få tak i.
Ta en titt på regimental nato'ene hos urtid.se og singularstraps.se.
 
Vive la France!

Inspirert av Tour de France bestilte jeg to Natoer i Franske farger fra "straps.no"

(greit å ha noe å gjøre på mens jeg SPARER til en Sub? eller Tudor? eller Explorer? eller Speedmaster?:confused:?)

Bestilte kl. 1130, fikk reimene i posten dagen etter. Kjapt. Og frakten er gratis.

Fornøyd med reimene. Fine farger. Er nybegynner på Nato reimer, men kvailteten er nok litt lavere enn de reimene som selges på TS-shopen. Stoffet i reimene virker grovere "vevd", men de ser bra ut likevel, og kostet tross alt halv pris av det reimene koster på TS-shopen.

Hadde nok kjøpt reimene på TS-shopen dersom de hadde hatt fargene, for slik å få litt bedre kvalitet og ikke minst å støtte TS.

Men "straps.no" er etter min mening absolutt et godt alternativ for Nato-reimer.

Kjapt iPhone bilde:

bilde-2.jpg
 
Så veldig bra ut Vidar!

Noen som har funnet noen andre steder enn straps.no som selger hvite nato?
Skal ha til en Seiko Samurai. :)

Er det forresten 20mm eller 22mm til dem? Har sett begge deler...
 
Passende tidspunkt å motta disse på! I dag er det Frankrikes nasjonaldag, så da er det bare å flashe fargene stolt!

IMG_3651.jpg


Hvite Natostraps har de i alle fall hos Strapcode.
 
Har et lite spørsmål som jeg tenkte jeg kunne ta her: Vil det være en eventuell påkjenning e.l. for springbaren hvis man bruker 20mm strap på en klokke med 22mm lugs? Eller er det bare et estetisk problem? Gnomon klarte uheldigvis å sende meg feil størrelse. Har sendt dem mail og spurt hva vi skal gjøre med det, men inntill da har jeg virkelig ikke lyst til å ta den av og sette på lenken igjen. Forelsket meg helt når den fikk på nato tross feil størrelse.. :(

Her er forøvrig et bilde:

r9jqrp.jpg
 
Remmen kan komme til å rive av baretten hvis du bruker for smal rem, med mindre du har faste/engangs baretter..
 
De fleste har kanskje fått med seg denne på Hodinkee:

Patek5960Nato5.jpg


Remmen skulle vært litt bredere, men du verden så utrolig fet combo!
 
Det har blitt etterspurt litt større utvalg i Tidssonen Webshop'en, og fikk i dag inn denne:

Dette er den samme remmen som selges av Corvus (som står bak den originale "Real Bond"), og de kaller den for "Real Grey Bond". Temmelig kul sak som gjør seg overraskende bra på f.eks. Sub. remmen kommer i både 20 mm og 22 mm.
RGB.jpg


Ellers har jeg fått tatt noen mer representative bilder av "Admiralty Grey" (den originale Ministry of Defence-remmen), og grønne "Olive drab".

AGR.jpg

OLV.jpg


Remmene finner du her: www.tidssonen.no/webshop