Natoremhysteri

Neida neida. Du er ikke alene. For det første må jeg si meg enig i påstanden om at det er Rolex hysteri her på sonen. Det er en ren befrielse å se bildene til de individualistene som tør poste noe annet enn Rolex (og Omega ;) ).

Og når det gjelder Nato reimer så mener også jeg at det stort sett ser heslig ut. Men noen få ganger faller det heldig ut. Men så var det dette med å respektere andres smak da ;)

Frode.

Neida neida. Du er ikke alene. For det første må jeg si meg enig i påstanden om at det er Rolex hysteri her på sonen. Det er en ren befrielse å se bildene til de individualistene som tør poste noe annet enn Rolex (og Omega ;) ).

Og når det gjelder Nato reimer så mener også jeg at det stort sett ser heslig ut. Men noen få ganger faller det heldig ut. Men så var det dette med å respektere andres smak da ;)

Frode.

Kunne ikke vært mer enig, her på forumet så har jo omtrent alle en Rolex sub og en Omega seamaster eller speedmaster.. Blir like skuffa hver gang jeg ser utboksing av de klokkene! zzZZzz :)

Hmmmmmm, ja da kan jo kanskje du trå til med noe skikkelig spennede:confused::rolleyes:

Kunne ikke vært mer enig.. Vær nå heller takknemlig for de som tar seg tid til å poste og dele her inne. Er ingen som blir betalt for å tilfredsstille deg eller på annen måte jobber for å unngå at du blir skuffet av hva de pakker ut..

Kunne ikke vært mer enig, her på forumet så har jo omtrent alle en Rolex sub og en Omega seamaster eller speedmaster.. Blir like skuffa hver gang jeg ser utboksing av de klokkene! zzZZzz :)

For å unboxe en Seiko er så mye mer spennende? :D

Dine to siste unboxinger er en Seiko og en vintage Omega Seamaster.

Litt flaut å komme med slike kommentarer da? ;)

For å unboxe en Seiko er så mye mer spennende? :D

Dine to siste unboxinger er en Seiko og en vintage Omega Seamaster.

Litt flaut å komme med slike kommentarer da? ;)

Det var vel mine to første? Jeg har sluttet med unboxinger for lengst :p Men klokke boksen er full for det, ligger i galleriet :p

Skulle gjerne flesket til med noe mer spennende jeg.. Men som sikkert så mange andre har det.. Er det ikke kapital til det =/

Det var vel mine to første? Jeg har sluttet med unboxinger for lengst :p Men klokke boksen er full for det, ligger i galleriet :p

Skulle gjerne flesket til med noe mer spennende jeg.. Men som sikkert så mange andre har det.. Er det ikke kapital til det =/

case closed.

Back to topic.

Jeg hadde ikke hverken sett eller hørt om nato før jeg begynte å vanke her. Må innrømme at det tok litt tid før jeg fikk sansen for den. Har noen natoremmer, men som for en del andre her inne så ender jeg stort sett opp med lenke eller skinn etter noen dager på nato.

hehe, akkurat samme her. særlig føler jeg at noe "mangler" ved Sub-c om den er på Nato. Det går som regel en liten time så er lenken på igjen lol.
Men har som sagt en admiralty grey på vei i posten, og den skal få lufte seg både her og der :cool:

Jeg bruker nato på jobb stort sett, det er noe herk med lenke der. :p Synes nato er litt fin avveksling jeg, praktisk og fargerikt!:cool: Det jeg synes er håpløst er det gummirælet som følger med på en rekke divere, det ryker fort til fordel for nato. :p

IMG_6750.jpg

:mrgreen:

Den var tøff, hel gull???

Eller er det lyset som gir det inntrykket

Har akuratt bestilt meg en del forskjellige nato

Uret er helgull, ja.

Rolex Day-Date leveres kun i edelt metall. Gult gull, hvit gull eller platinum. :)

Metallet på natoen er bare gult... ;)

Der kan dere se, jeg er fortsatt fersk...

Den var nå værtfall veldig tøff..

I Like !

Håper den får den armtiden den fortjener ;)

Syns Nato fungerer overraskende godt på mange ulike ur. Så er de både praktiske, feks fine når dressuret tåler oppgaven men alligator remmen gjerne skal skånes for barnemat og slikt,Også er de ganske billige.Men skjønner purister som kun bruker dem på Rolex suber.