Natoremhysteri

Syns Nato fungerer overraskende godt på mange ulike ur. Så er de både praktiske, feks fine når dressuret tåler oppgaven men alligator remmen gjerne skal skånes for barnemat og slikt,Også er de ganske billige.Men skjønner purister som kun bruker dem på Rolex suber.

Du hadde vel Reversoen på nato her om dagen?

Ja hehe, har en gutt på 9 mnd i heimen.da er Nato glimrende .
0296202f-e728-0442.jpg

Jeg synes NATO er fint som avveksling, det funker supert til noen klokker og dårlig til andre. Denne komboen synes jeg er fortreffelig, imidlertid har jeg et par andre NATO-remmer som er krise på denne klokken. Admiralty grey er i det hele tatt særdeles anvendelig etter min mening.

IMGP5594-1.jpg

Så there you go, NATO og Seamaster :p

Er det noen som vet hvilken farge det er som sitter på Bund klokken ?

speedbund.jpg

man kan velge mellom Beige, Grønn, Oliv og Sand hos singularstraps men jeg klarer ikke å identifisere de forskjellige på inspirasjonsbildene.

Liker forøvrig ironien i det å bruke denne tråden til å diskutere positivt rundt denne tøyremmen :twisted:

( det betyr heller ikke at jeg kausjonerer det tvilsomme synet av en TT daytona på NorgesNATO ;) )

Man skal ikke bare bytte navn på den her til "Den store natoraim tråden 2.0" ? :p

Kan være enig i at nato kan være grusomt upassende.
Men på mange divers syns jeg det kan se kult ut.

Ville ikke dratt en nato på en patek, men på subben kunne det gått :)

Helt enig i at Seamaster fungerer utmerket på Nato:

bilde-18.jpg

Og lyseblå skjorte m/mansjettknapper og sort dress :)

Neida neida. Du er ikke alene. For det første må jeg si meg enig i påstanden om at det er Rolex hysteri her på sonen. Det er en ren befrielse å se bildene til de individualistene som tør poste noe annet enn Rolex (og Omega ;) ).

Og når det gjelder Nato reimer så mener også jeg at det stort sett ser heslig ut. Men noen få ganger faller det heldig ut. Men så var det dette med å respektere andres smak da ;)

Frode.

Håper ikke jeg blir tolket slik at jeg ikke respekterer andres smak. Tråden kun et uttrykk for egne meninger. Ellers enig i at det noen ganger faller heldig ut, slik noen av innleggene i denne tråden har vist.