Hø? Er Erling Kagge marinejeger?Vi som har sett en tidligere marinejeger med Explorer II og skistropp. Marinejeger - helt innafor - Explorer II - helt innafor. Men skistropp! Hva gir du meg?
Hø? Er Erling Kagge marinejeger?Vi som har sett en tidligere marinejeger med Explorer II og skistropp. Marinejeger - helt innafor - Explorer II - helt innafor. Men skistropp! Hva gir du meg?
Jeg vet...
Kan hende det gir mestringsfølelse og opplevelse av å være handy, når man finner fram verktøy og et finvevd produkt og leker urmaker hjemme på kjøkkenbordet? Denne følelsen overgår tydeligvis det faktum at et dyrt ur framstår som en "ull-og-leir-utgave" av originalen?
Daniel Wellington etc. og andre moteur passer nato, da det står i stil til resten...Men, med det sagt : Den som sier at Speedmaster er finest på lenke, han juger!
Amatørmessige remskifter med påfølgende riper under HORNENE, er mer ødeleggende for resale value i mitt hode - enn en brukt lenke.Brannfakkel: Folk kvir seg for å bruke lenke, pga den kan få riper og det senker resale value på klokken??
Men, med det sagt : Den som sier at Speedmaster er finest på lenke, han juger!
Amatørmessige remskifter med påfølgende riper under HORNENE, er mer ødeleggende for resale value i mitt hode - enn en brukt lenke.
KUN militært tilpassede ur med sveisede baretter funker med Nato remmer!
Under tvil også en Speedmaster brukt innenfor jordatmosfæren, men husk da å bruke de forsterkede baretter som Omega leverer.
Og du klarte å nevne dem i samme setningFy for helligbrøde! Nevne Daniel Wellington og Speedmaster Professional i etterfølgende setninger. Skamme seg!
Og du klarte å nevne dem i samme setning
Point taken! Skal aldri gjenta seg...Fy for helligbrøde! Nevne Daniel Wellington og Speedmaster Professional i etterfølgende setninger. Skamme seg!
Vis vedlegg 119647 Når man velger urverket.no som nypris. Ikke akkurat samme modell, men hallo..
Sikkert. Men det forandrer ikke nyprisen...Er det ventetid på explorer 1 også?
Sikkert. Men det forandrer ikke nyprisen...
Hehe.. Det var bare mer frustrasjon fra min side. Men jo, jeg tror det er noe ventetid på Explorer.Du kan godt vise hvor i innlegget jeg antydet at det var tilfelle.
Øreganger er det perfekte navnet. Takk.Sikkert på at det ikke heter hornhull? Eller øreganger. Eller for å holde seg til engelsk; lug holes?