Woot? Litt dust navn, men klokkene er jo veldig fine. (Imho)Maurice Lacroix Aikon
Hurra for «søkeord» på slutten av annonsen.Når du søker på Finn og sorterer søket på «Seiko» og Invicta klokker dukker opp...
Bare å rapportere de inn, for det er ikke lovHurra for «søkeord» på slutten av annonsen.
Bare å rapportere de inn, for det er ikke lov
Bare å rapportere de inn, for det er ikke lov
Rapporter det meste jeg er uenig med på Finn, ofte er svaret at de ikke har kapasitet til å gå igjennom alle annonsene som legges ut og oppfordrer meg til å sende melding til personen det gjelder. Jeg bare rapporterer enda mer...Bare å rapportere de inn, for det er ikke lov
Ah....Så ‘urkvinnen’ er ditt domeneNår ,man finner ut at klokken man har lyst på, selges av Klokkemannen
Vi har alle våre issuesAh....Så ‘urkvinnen’ er ditt domene
Når man skal teste en lupe på sin nyinnkjøpte grail og bezel plutselig ser ut som den har vært brukt som anker. Bare et par måneder gammel, men kanskje forrige eier mishandlet den skikkelig? Hvorfor har jeg ikke sett dette før? Panikk!
Det gikk noen minutter før jeg kom på at 6-åringen satt ved siden av meg på den siden under middagen, og hadde smurt klokken inn med akkurat passe små mengder laks og saus når han plukket på den og spurte om den kunne snurre... Jeg jobber fremdeles litt med oppdragelsen
Du så den annonsen du og ja?Folk som har på hansker når de fotograferer klokker
Hehe... Den med latex og glidemiddel på pekefingern, eller den med xxxl størrelse og barnehender?Du så den annonsen du og ja?