Dette søppelet her som i takt med hypen spredde seg over hele Finn.
Jeg var så uheldig å forveksle en av annonsene men en sub og nå mater algorytmen meg med modifisert søppel.Vis vedlegg 356842
Dette søppelet her som i takt med hypen spredde seg over hele Finn.
Det er vel en måte å selge "homage" på. Som er en fin måte å si harry kopiklokke på-. Altså noe som ikke utgir seg for å være noe annet med falsk bruke av et annet merke, men en nær nok kopi til at det eneste formålet er at det skal se ut osm noe det ikke er.er dette en vei rundt å selge fake på legitimt vis? Før var jo moddet Seiko ikke at man hadde byttet alt utenom urverket. Her ser det ut som alt synlig er byttet ut med fake Rolex deler ?
Jeg er så enig. Klokkene ser (stort sett) ikke ut, og jeg synes det aller meste av det de gjør er temmelig cringe.Micromilspec Nå er det vel snart ikke flere etater igjen, som disse gutta kan selge sine «militærklokker» til?
Det må du ikke si til noen. Alt som gjelder dette er cosmic top secret. Også hva du måtte mene.Jeg er så enig. Klokkene ser (stort sett) ikke ut, og jeg synes det aller meste av det de gjør er temmelig cringe.
Takk for altDet må du ikke si til noen. Alt som gjelder dette er cosmic top secret. Også hva du måtte mene.
Og hva kommer til å skje med meg nå som jeg har avslørt det...?
Det hele blir litt komisk ja. Urene er jo satt sammen av standard deler, påført ulike graveringer på baklokk og eget trykk på skiva. Skjønner jo at det er stas for de som har gjort tjeneste de ulike stedene, synes det er morsomt å vise tilhørighet. Deres eierglede blir jo forringet om noen «utenfor» får kjøpt det samme uret. Horologisk vurdert, så er vel disse urene ganske uinteressante.Det må du ikke si til noen. Alt som gjelder dette er cosmic top secret. Også hva du måtte mene.
Og hva kommer til å skje med meg nå som jeg har avslørt det...?
Apropos eksklusivitet.Det hele blir litt komisk ja. Urene er jo satt sammen av standard deler, påført ulike graveringer på baklokk og eget trykk på skiva. Skjønner jo at det er stas for de som har gjort tjeneste de ulike stedene, synes det er morsomt å vise tilhørighet. Deres eierglede blir jo forringer om noen «utenfor» får kjøpt det samme uret. Horologisk vurdert, så er vel disse urene ganske uinteressante.
Det er det de vil du skal tro. De egentlige spesifikasjonene er jo hemmelig….Det hele blir litt komisk ja. Urene er jo satt sammen av standard deler, påført ulike graveringer på baklokk og eget trykk på skiva. Skjønner jo at det er stas for de som har gjort tjeneste de ulike stedene, synes det er morsomt å vise tilhørighet. Deres eierglede blir jo forringer om noen «utenfor» får kjøpt det samme uret. Horologisk vurdert, så er vel disse urene ganske uinteressante.
Takk! Cringe er et utrulig dekkende ord på akkurat det derJeg er så enig. Klokkene ser (stort sett) ikke ut, og jeg synes det aller meste av det de gjør er temmelig cringe.
Har ingen motforestillinger mot dette.Jeg synes ikke dette er så ille.
De som ikke er klokkeinteresserte i luftvernartilleriet og kjøper denne får en trolig solid og velbygd klokke som minne om tjenesten. De som allerede er klokkenerder kan kjøpe en og ha som "beater" i tillegg til Seadwelleren og G-Shocken sin.
Swiss made? er ikke Sinn tysk?
(...)
Det jeg synes er litt håpløst/teit/barnslig/cringe eller noe i den duren, er hypen og "hemmelighetene" og at det skal gi inntrykk av å være eksklusivt og for spesielt utvalgte.
Husker ikke hvor nå, men jeg har sett uttalelser her på forumet om at specs er hemmelig og "mer enn dette kan jeg ikke si". Det blir for dumt for min smak, men om andre synes det er tøft så er det fint for dem