speedieThomas
Støttemedlem
Altså nå var jo hele poenget mitt "live and let live" her da folkens, ro ned
For min del forstår jeg godt at noen menn har det bedre med omtrent 35mm klokker, og faktisk er det ikke alltid morsomt å bli litt over gjennomsnittet.Altså nå var jo hele poenget mitt "live and let live" her da folkens, ro ned
Ja det er skumle saker. Noen ganger treffer det andre ganger ikkeStereotypier...
Du burde passe deg for disse.
Trendslavene?Det er minst like irriterende at hver gang man leser noe om en klokke på 40mm eller større, er trendslavene nødt til å slenge på en "men den bærer mindre altså". Det er fremdeles lov å like større klokker.
Er i Hen området i dag med 39mm28-36mm= Dameklokke.
36-40mm= Hen klokke.
40-55mm= Herreklokke.
55-65mm= @Hammerfjord
Finn din bås og vær lykkelig.
Trendslavene?
Jeg ville tenke at det er svært relevant informasjon hvordan den bærer.
Klokkeforum er gjerne ikke stedet dersom den type informasjon fører til irritasjon
Finner ikke bås 38-4228-36mm= Dameklokke.
36-40mm= Hen klokke.
40-55mm= Herreklokke.
55-65mm= @Hammerfjord
Finn din bås og vær lykkelig.
Dette er nok fasit så da finnes rett og slett ikke håndleddet dittFinner ikke bås 38-42
For en klokke med komplikasjoner så liker jeg best store klokker. 42-46. Alt under 40 synes jeg blir smått. Prøvde svigerinnens vintage omega på 36mm og det så bare dumt ut. Jeg er tykk og kraftig og det er ikke noe jeg prøver å være breial med, hvem faen skryter av at de er tykk. Så at dette liksom har noe med edlere deler å gjøre, det er mobbing. Det har derimot mye med lesbarhet å.gjøre.
Ærlig talt, dette blir alt for dumt. Det som ble kritisert, var overlegne karer som ikke klarer å la være å si "Høhø, har du den ikke i herrestørrelse" om klokker de selv mener er for små. Og det er da virkelig minst like mye en kritikk av oppførselen, ikke størrelsen på noe som helst. Og folk som har et konstant behov for å trykke ned andre(s gjenstander) for å være tilfreds med seg selv, sånne folk er det åpenbart at mangler et eller annet i hvert fall i gjerningsøyeblikket, selv om jeg selv mener mangelen befinner seg omtrent en halv kroppslengde nord for skrittet.For en klokke med komplikasjoner så liker jeg best store klokker. 42-46. Alt under 40 synes jeg blir smått. Prøvde svigerinnens vintage omega på 36mm og det så bare dumt ut. Jeg er tykk og kraftig og det er ikke noe jeg prøver å være breial med, hvem faen skryter av at de er tykk. Så at dette liksom har noe med edlere deler å gjøre, det er mobbing. Det har derimot mye med lesbarhet å.gjøre.