Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Jeg liker heller ikke Posten!

At Norges mest inkompetente selskap nå har tatt over en pakke sendt med FedEx fra USA.
Jeg kan vel se langt etter at pakken faktisk kommer på døra mi nå.

:(
 
...at Mogens har en Luminor Marina 1950 ute på KS, og kontoen min er bunnskrapt. Det smerter meg, og nei, det kan jeg ikke like...
 
Ok, skal prøve å besinne meg, MEN...!
Når de som bygger ut veien langs Mjøsa bestemmer seg for å drive spregningsarbeid i 1 time mellom 14 og 15 i dag. Fredag , stor utfartsdag, i rushen! Ellers i uka så jobber de ikke, 8 stk står å ser på en som lener seg på maskinen, men når alle skal bruke veien, SÅ skal de arbeide! Fy f**n, det kan jeg ikke like:mad::mad::mad:
 
AT EN ELLER ANNEN LØMMEL KJØPER MOGENS' LUMINOR RETT FORAN ØYNENE MINE!! :mad: Nå hadde jeg avklart med regnskapsfører og all ting..... Steike- nei det KAN jeg ikke like!!!!!!
 
Dobbeltstråle hver gang man er på et trangt flytoalett. Alternativt at alle ujevnheter på skinnegangen kommer synkront med at man "må" på toget...
 
Dobbeltstråle hver gang man er på et trangt flytoalett. Alternativt at alle ujevnheter på skinnegangen kommer synkront med at man "må" på toget...

Siden vi er inne på tema så legger jeg til "retur-splash" når man sitter på do, spesielt hvis vannet er kaldt. Det kan jeg ikke like.
 
Siden vi er inne på tema så legger jeg til "retur-splash" når man sitter på do, spesielt hvis vannet er kaldt. Det kan jeg ikke like.

Da får du håpe at Greg har varmet opp vannet med sin dobbelstråle og droppet spylingen!