Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Stresser til Sandvika Storsenter rett før stengetid for å plukke opp en skjorte eller to (50% i stedet for 30 på Follestad hvis man står på mailinglisten, anbefales.) Eton-skjorte - check. Slips til julesesongen 2013 - check. Men hvorfor i helvete skal jeg komme på at jeg trenger bukse to minutter før stengetid?

Bukse som ikke passer - check.
 
Behagelig, rolig start på dagen.
Lage egg og bacon til lunsj? Ja, hvorfor ikke?
Mmmmmm. Dett blir goood egg og bacon.
RRRRRRRRRRIIIING. RRRRRRRRRRRRIIIIING. RIIIIIIIIIIIIIIIIING!!

-Følelsen av å møte brannbilen foran et helt kontorbygg, kan jeg ikke like.
 
...når festet til den nylig-rørleggermonterte vannlåsen ryker i det oppvaskmaskinen tømmer seg for vann utover min splitter nye parkett. Starten på 2013 der altså.
 
..at Petter Northug har tabloidavisene snurret fullstendig rundt lillefingeren. For en ufyselig kar han er! Og det aller kjipeste er altså at avisene (JA, jeg ser på dere, Dagbladet og VG) skriver om absolutt ALT han foretar seg! "Slik sover Petter i bussen", "Denne filmen ser Petter før løpet", "Slik forklarer Petter håndgesten etter målgang" osv. Bleh!
 
..at Petter Northug har tabloidavisene snurret fullstendig rundt lillefingeren. For en ufyselig kar han er! Og det aller kjipeste er altså at avisene (JA, jeg ser på dere, Dagbladet og VG) skriver om absolutt ALT han foretar seg! "Slik sover Petter i bussen", "Denne filmen ser Petter før løpet", "Slik forklarer Petter håndgesten etter målgang" osv. Bleh!

Har lært meg å overse det utenomsportslige med den karen, men media er så sykt primitive i sin dekning, slik du skriver, at det bare er utrolig patetisk.

Ellers tror jeg, faktisk, at jeg, snarest, bør begynne å begrense, kraftig, bruken av innskutte bisetninger. :p
 
Petter Northug...heh...Pussig hvor lite som skal til for å bli sett på som storkjefta i skisporten gitt...:p

Hadde han drevet med boksing hadde han blitt sett på som en liten pussy-ass-chickenshit...;)
Mohammad Ali. Det var flåkjeft det.:cool:
 
At det ikke finnes en TS-kalender for 2013... Ble plutselig veldig tomt på nattbordet.

Dette må fikses til 2014;)

Da er vi to! Krysser fingrene for at det lar seg ordne til 2014, om det ikke blir et tapsprosjekt da. Forstår den forrige var litt tungsolgt, eller i hvert fall at det ble liggende noen igjen usolgt, og at det i beste fall gikk opp i opp mtp. fortjeneste.

Kunne kanskje vært en idé om de som ville ha kunne meldt interesse til Juice og betalt et depositum før print-prosessen starter, slik at det kun blir printet opp nok til definitive kjøpere. Så kan den prises deretter. Hadde gladelig betalt et par lapper for en slik igjen, det var riktig så trivelig å bla om og se hvilken klokke som skulle følge meg denne måneden.
 
Redigert:
Men hvorfor i #$!! skal jeg komme på at jeg trenger bukse to minutter før stengetid?

Bukse som ikke passer - check.

Byttet i enda en Eton-skjorte - check mate. Butikker som gidder å bytte salgsvarer, til og med til sulliker som har glemt kvitteringen - se det kan jeg like :)
 
Petter Northug...heh...Pussig hvor lite som skal til for å bli sett på som storkjefta i skisporten gitt...:p

Hadde han drevet med boksing hadde han blitt sett på som en liten pussy-ass-chickenshit...;)
Mohammad Ali. Det var flåkjeft det.:cool:

+1!

Jeg ser ditt poeng Semmern, men jeg er langt i fra enig :)
 
Jeg liker ikke at Nytt på nytt ikke var på tv idag:(

Angående Northug så syns jeg det er fint med noen som er litt utypisk norsk, jeg synes det er med på å skape interesse å blest rundt sporten. Men det holder med en slik utøver.
 
Jeg liker ikke at Nytt på nytt ikke var på tv idag:(

Angående Northug så syns jeg det er fint med noen som er litt utypisk norsk, jeg synes det er med på å skape interesse å blest rundt sporten. Men det holder med en slik utøver.

Dem har utnavn alle sammen, Northug er Petter Bæ-bu....:p:D
 
Redigert:
Svindlere på finn.no/dba.dk kan jeg ikke like. Jeg har vært borti mange forskjellige folk på finn.no, men han her er av de værre. Fikk kort mail fra han hvor han lurte på om klokken fortsatt var til salgs. Jeg svarte at den var det, og fikk denne responsen:

Hej igen,
Jeg vil gerne købe denne vare til mit barnebarn som en fødselsdag gave, og jeg vil have dig til at sende det direkte til hende i Nigeria. Jeg er på en turné krydstogt med alle min familie og venner, så jeg har ingen i Danmark nu, at du kan sende den til hverken jeg kommer hjem når som helst snart at samle det op. Men jeg vil have dig til at hjælpe mig sende det til mit barnebarn i Nigeria, og jeg vil tage sig af porto gebyr.

Jeg ønsker at betale for varer ved bankoverførsel sin hurtigere og pålidelig jeg vil betale for porto også. Jeg har talt med Post Danmark og det element kan sendes til Nigeria, så jeg vil denne post sendes via Post Danmark, og jeg vil være ansvarlig for porto gebyrer, som sagt tidligere.

Jeg ønsker at foretage betalingen nu, så husk at komme tilbage til mig straks med dine bankoplysninger. Jeg håber du kan hjælpe mig ud. Jeg har brug for følgende oplysninger for at fortsætte med betalingen.

Bankoplysninger .................. Product + forsendelse detaljer ...........

Jeg håber ikke at blive bedraget i denne handel

Regards
christen.